E-tuna!
Sorry!
Trillade in på denna tråden, vill inte plugga min svenska litteratur så hittar på massa annat.
Ganska såker på att jag knäckt ditt namn "roffan" :)
Sorry!
Trillade in på denna tråden, vill inte plugga min svenska litteratur så hittar på massa annat.
Ganska såker på att jag knäckt ditt namn "roffan" :)
Jag trodde det men den amerikanska pedofilen förvirrade mig, men långt namn med biblisk anknytnig tänkte jag direkt på "josefin" . Men får inte ihop det med pedofilen, eller inte tillräckligt uppdaterad på skvallerfronten.
ooopppsss! Kom lite inlägg medans jag skrev. Hoppas jag har fel roffan!
Det var ju tur!!! :) :D Men återkommer när jag funderat lite till, kanske. Har en bra tankenöt att somna på!
googlar lite :)
Tack!
Men tror du är en luring roffan, det är nog ett annat som börjar på "M". Men bara en tanke.
Jaha då får jag väl plugga svenska istället!
Någon skandal med en Gabriella i USA? Jag kan inte komma på någon.
Det jag tänker på rimmar på Gabriella, och den manliga varianten är 100% pedofilskandal. Nu får jag hoppas roffan inte blir sur!
Min dator blev knas när jag googlade på "amerikanska pedofilskandaler" , fabror polis kommer väl och knackar på imorgon :D:D:D
Ja det är det nog:D:D
Jag ger dig en länk här så kommer du kanske på vad jag tänker på, utan att jag avslöjat det och får en galen roffan efter mig här på BT.
hem.passagen.se/volym9e/uppsatser/anglaupp.htm
hela hängde inte med kolla under ärkeänglar:)
Jag tror tvärtom, vet inte om jag vågar kika in på tråden mer :)
Gonatt på er!
Japp, det var det jag trodde efter josefin, men visste inte att det fanns en ängel som hette Michael-!!
Jag får väl byta nick efter detta :)
:d:d:d:d:d:d
eller inte........????
Roffan: nu är du gift. Grattis och hoppas det var en underbar dag! Hade vi rätt om namnet?? Det kanske du vill avslöja nu??:):)