E-tuna!
Är du med?
Är du med?
rosen ska vara på höger arm, tassarna (katt-tassar) blir nog på höger vad. får se om jag kan göra alla samtidigt. hoppas det
jag har tatueringen som en förlovningspresent, är glad att den blir av nu efter över ett halvår
Häftigt!
Var det en förlovningspresent eller är tatueringen själva förlovningen?
Det är ju så inne att skippa förlovningsringarna och istället förlova sig med ett tandsmycke eller tatuering...
nejdå, det är en förlovningspresent. har alltid velat ha en och min kille har redan en, men han blev tydligen grön när han gjorde den ;)
Grön???Hur då?
Jätteskoj! Då kan ju du hävda att du är den första kvinnan som gifter dig med en Marsian!!!
(...kunde inte låta bli...)
tydligen vanligt att killar blir illamående när de gör tatueringar :) min blivande svåger ska också få en, födelsedagspresent
Ja...dom är kanske inte så smärttåliga som oss kvinnor (det är ju därför det är vi kvinnor som är skapta att föda barn...)
Hoppas svågern blir nöjd!
precis, vilka mesiga killar. Men jag tycker det är coolt, första i min familj, vet inte någon egentligen i min släkt som har någon.
Själv väntar jag med mina...jag måste vara säker på VAR jag ska placera dom.
ja tribalen vet jag, tassarna undrar jag fortfarande lite, men det blir nog på höger vad