E-tuna!
Så då är det gonatt då?
Så då är det gonatt då?
Åh, jag tycker också om att snackas vid lite. Känns nästan som jag kände dig! :) Vi hörs nog imorgon.
Måste bara tala om att imorgon är det maj. Och då ska jag gifta mig!
Få se om länken funkar... Vad tycks om den här?
www.demdaco.com/cgi-bin/demdaco/scripts/home/product_details.jsp&BV_EngineID=cccdaddhdhklgelcefecefedfgfdfgg.0&oid=436005&productLine=Figurine+Collection
Kopiera och klistra in...
Äsch, det funkade inte.
Hur är läget?
www.demdaco.com/cgi-bin/demdaco/scripts/home/collection_lists.jsp
Den ska funka! Scrolla ner på gifts sedan Willow Tree sedan Figurine collection och sedan sidan 2 "promise"
Om du blev nyfiken alltså! Jag ska ha den i mitten bland bakelserna som ett slags tårtdekoration. Vi pratade ju om det igår! Har alltså ändrat mig...!
Nej, jag är vaken! Kom precis hem.
Visst har vi det! Ungarna roade sig i en vattenpöl i en halvtimma. Vi har ätit supergott och spelat halva Bingolotto också :) Det har dock regnat mer eller mindre hela dagen. Hur har ni det? Har du "gubbsjukan" ännu :) ?
Vad tyckte du om mitt "brudpar" som inte är något brudpar..? Kanske är det roligare att spara och ha framme efteråt.
Vi brynde tunna skivor av kalvytterfile och kokade dem sedan i en burk creme fraiche (franska örter) och lite lättgrädde och aningens salt och peppar. Till: kokt potatis, grönsaker och hekokt gele. Enkelt och supergott! Sedan blev det småländsk ostkaka med grädde och hemkokt jordgubbssylt och uppepå kaffe och tårta :)
Jag mår bättre, men man och ett av barnen fortfarande lite dåliga... Men så är det! Skönt med en helgdag till!