• E-tuna

    E-tuna!

    Min man var med fram till klippningen. Då gick han...hade midjelångt hår och han ville inte att jag skulle klippa mig...(därav after shave-mutan... )
    Tiaran är verkligen jättesöt...små strassblommor och snirkligt bladverk i "silver", ganska oregelbunden i formen och lite"spretig"...det var gubben och storan som tyckte att det skulle bli sååå fint.
    Har jag glömt att berätta för dig att jag köpte ett strasshalsband med en strassdroppe som jag skulle använda som pannsmycke(...jag o lillan röstar på det!...)
    Jag var egentligen inte modig med håret...men jag sa att hon skulle ta så mycket hon trodde kunde behövas för att mina lockar på bröllopsdagen skulle hålla så länge det bara gick...jag har ju så tjockt hår och har aldrig lyckats hålla fina lockar längre än 3-4 timmar...
    Jag ska tillbaka och tona bort allt mitt gråa( tro´t eller ej)hår men det tyckte hon att jag skulle göra veckan innan...har kastanjebrunt hår och jag kommer nog inte att lägga i någon annan färg, tror jag.
    Vad spännande med "gör-om-mig-reportage" Hur kommer det sig? Anmälde ni er bara eller var det något ni vann??

    BRA!!! att du nu skaffat "miducin"- man ska inte gå för länge med det där...!

  • E-tuna

    Vart anmäler man sig till så´n lyx???
    Gud va härligt!!!
    Och att din gubbe följde med!!! Det vet jag inte om min hade gjort...
    Ja du roffan...usch...vad ska jag göra med tiaran om inte...???
    Är det sån´t här som kallas för impulsköp???
    Jag får väl spara den tills storan ska på bal...eller gifter sig!!!
    Sen går den väl vidare till lillans bal...
    Jag har ju inte riktigt bestämt mig vilket jag ska ha...tiaran är verkligen jättefin!!! Men pannsmycket är något mera jag...glitter o glamour i riktig orientalisk anda!
    Vad gjorde dom om på din gubbe? Vad tyckte han om det?

  • E-tuna

    Eller hur!!!...fast inte navelhål..."hålet", som har formen av en romb, sitter mitt för solar plexus...Riktigt sååå vågad är jag inte...
    Jag kan tänka mig att han gillade bilen, hotellet o maten men tycker du inte att det är jättekul att han uppskattade allt annat så mycket!??
    Min gubbe gillar ju inte ens massage...

  • E-tuna

    Roffan...ibland så skrattar jag åt dina kommentarer så att jag får ont i magen!!!
    Du är fööör rolig

    Nej, tyvärr så skojar varken han eller jag! Han gillar inte massage...han gillar inte heller för fjäderlätta beröringar...knepigt! Hur gör man då???Hi,hi.
    Min kommentar i det inlägget var riktat som "allmän information" men jag kan tänka mig att det kan passa ett större procentantal män...

    Det måste ha varit guld värt att få göra om sig!!!
    Jag har aldrig varit med om något sådant men jag skulle definitivt inte säga nej!!!

  • E-tuna

    Jo...du är skitkul på ren svenska!!!
    Jag var precis inne och såg din kommentar och jag blir avundsjuk- du avslutar med att det dessutom är sant!!!?HÄRLIGT!!!
    Jag tror också att jag har hittat "den gyllene medelvägen" när det gäller hans beröringsproblem...fast jag tror att det i stundens hetta går bra med det mesta
    Japp, jag har köpt strumpeband...mest för att "det ska vara så..."kostade 190:- på en butik i Gamla Stan...
    Jag har gjort några inlägg på din tråd ang. just strumpeband...Klart att du ska ha det! En enda gång i livet!!!
    NEJ...jag vill inte att du ska gå o lägga dig...

  • E-tuna

    Själv är jag ledig imorgon...jobbar däremot i helgen...
    Jag var inte inne i stan ikväll utan i Tyresö´s egna centrum men jag kan tänka mig att det var något mindre "crazy" där...
    Det kan mycket väl vara Ekerö du menar...det ligger i närheten av drottningholm...Hur känns det, då?

  • E-tuna

    ...Du har nog varit FÖR LITE här på BT???
    Man "måste" absolut ingenting!!!
    Man gör hela tiden som man själv känner blir bäst!

  • E-tuna

    Jag försöker i största möjliga mån att så ofta som möjligt undvika just NK!!!
    Det är ingen bra affär för en vårdares plånbok!
    Hela Eken? Nu förstår jag inte...eller är jag för trött???

  • E-tuna

    Skojjar du med mig!??
    Nej...jag har faktiskt aldrig hört att man kallar sthlm för Eken...däremot så funderar jag på varför storans handbollscuper- som spelas på Gubbängsfältet- kallas för just Eken Cup...Du har nog en poäng!??
    Hmmm...det här måste jag forska i...

    På tal om handboll...storans hanbollskompis förlorade i veckan sin mamma i cancer...hon själv är ju 14 år, lillebrorn är 8 år och mamman var på bättringsvägen sist vi pratade med henne.
    Bröstcancer...hon hade dött hemma med sin familj omkring sig-38 år gammal. USCH!!!!!
    Fick reda på det idag.

  • E-tuna

    Jamen...jag har absolut inget ont å säga om NK...bara deras priser...som inte min plånbok tillät...

Svar på tråden E-tuna!