E-tuna!
Min man var med fram till klippningen. Då gick han...hade midjelångt hår och han ville inte att jag skulle klippa mig...(därav after shave-mutan... )
Tiaran är verkligen jättesöt...små strassblommor och snirkligt bladverk i "silver", ganska oregelbunden i formen och lite"spretig"...det var gubben och storan som tyckte att det skulle bli sååå fint.
Har jag glömt att berätta för dig att jag köpte ett strasshalsband med en strassdroppe som jag skulle använda som pannsmycke(...jag o lillan röstar på det!...)
Jag var egentligen inte modig med håret...men jag sa att hon skulle ta så mycket hon trodde kunde behövas för att mina lockar på bröllopsdagen skulle hålla så länge det bara gick...jag har ju så tjockt hår och har aldrig lyckats hålla fina lockar längre än 3-4 timmar...
Jag ska tillbaka och tona bort allt mitt gråa( tro´t eller ej)hår men det tyckte hon att jag skulle göra veckan innan...har kastanjebrunt hår och jag kommer nog inte att lägga i någon annan färg, tror jag.
Vad spännande med "gör-om-mig-reportage" Hur kommer det sig? Anmälde ni er bara eller var det något ni vann??
BRA!!! att du nu skaffat "miducin"- man ska inte gå för länge med det där...!