• E-tuna

E-tuna!

Jamen typiskt!!!

Om jag åker o hälsar på min farbror som bor på Kulltorp, i sommar eller i höst, vill du träffa mig då ?

Han är gammal och jag vet inte när jag får uppleva det stället igen, så det börjar bli dax att åka dit...
    Hans barn ordnar någon lägenhet i sta´n (Loftahammar???) åt honom vintertid men resten av året bor han där- på Kulltorp-
    och det var två år sedan vi var där...
    Våra barn tjatar om att få åka dit...

• E-tuna

Absolut inget fel med att vara försiktig!!!!!
    Jag tycker att det är en goood egenskap!!!

Jag förutsätter ju förståss att vi kommer att hålla kontakten utöver BT och det var därför jag frågade...
    Eftersom du har alla möjligheter i världen( nåja...i Småland, i allafall...) att höra dig för om min släkt så tror jag att du kommer att komma fram till att vi är rätt okey!!!
    Det behöver vi inte ta ställning till NU i alla fall...

Vi åker ju till landet i morgon- ska träffa prästen.
    Åker vidare och bor på hotell från lördag- söndag ( med dommarna och deras kvinnor) och tillbaka till torpet på söndag för att kolla lokalen med våra koordinatörer och inte kommer tillbaka till Sthlm ( och datorn!!!) förrens på söndag e.m- så vill jag önska dig en trevlig helg!!!

Sitter du uppe en stund till eller???

• E-tuna

Ja...jag har berättat...
    Jag har varit så illa tvungen eftersom jag har suttit och skrattat framför skärmen åt dig och han har undrat!!!
    Han är välbekant med dig "roffan"...eller i alla fall dom roliga saker du har sagt!

Vet din man?
    (Om någon annan läser detta så kan det tolkas som att vi har en affär vid sidan om...dom skulle bara veta!)

• E-tuna

Ojdå...skulle han inte tycka om det, troe du?

• E-tuna

Hahahahahahahahah!
    Jag säger stadie 6!!!

Själva då?
    För utom att han är livrädd för internet...

• E-tuna

Fast det är rätt sunt!!!
    Plocka fram några gamla tidningsklipp och förklara att jag också kommer från småland...då kanske han känner sig tryggare???

• E-tuna

Nej jag är ledig!
    Men- ska stå i tvättstugan och städa det sista inför den frånvarande helgen...ledig???

• E-tuna

Grattis på 1-års dagen!!!!!!!
    Får du någon romantisk gåva, tror du???

Vem kan blommorna komma i ifrån???

• E-tuna

Att han hämtar bakelserna tyder ju på att ni har planerat detta tillsammans...Bra!!!
    Snart måste jag gå och sova...så att jag inte skrämmer livet ur prästen i morgon...
    Är det säkert att allt är bra med dig?

• E-tuna

Okey, då förstår jag...han gör som du säger, helt enkelt En god egenskap hos en äkta make!!!

Huruvida du har låtit annorlunda kan ju lika gärna bero på att jag nu är trött ...vet inte, du känns en liiiiten aning sorgsen och en liiiiten aning arg...
    Kan det ligga något i det jag säger eller svammlar jag bara?

Svar på tråden E-tuna!