• roffan

E-tuna!

Typ 20-30 bilar i minuten... Min man är en trötter! Periodvis iaf. Din då?

• roffan

Jag känner igen fenomenet! Man frågar och får inget svar. När man sen blir arg och utkräver svar på den alltid så viktiga fråga man nyss ställde ( Men svara då, människa! :) ) svarar han till slut, vilket betyder att han faktiskt hörde vad man sa redan från början! Märkligt...

• roffan

Förstår han det? Det värsta är att när man väntar ett tag och sedan säger "Va?" svarar han "Vilket tjat!" Jaja... Det är väl som det sägs att det som sker tyst det sker stort.

• roffan

Va fasen, har du spionerat på mig eller?????

• roffan

Ja, jag menar, det ÄR ju mig du har drömt om! :) Bara det att fast min nya favvofärg är turkos vill jag inte ha det på mitt hus... Vad hade jag för hårfärg? Har färgat mig idag :)

• roffan

Bluebride: Eh, va? Är det sant?

• roffan

Är du alldeles säker på att det inte är bröllopsnerver? Vi har också bråkat om allt - tror det är pressen inför att det blir så definitivt. Är det verkligen slut - slut???

• roffan

Han måste väl ha haft någon förklaring? Jag menar ena dagen vill han gifta sig och andra inte? Konstigt. Och trist!!!! Jag tänker på dig och hoppas inte du försvinner härifrån!

• roffan

Tyvärr vet jag inte vad jag ska säga för att få dig att må bättre. Jag vet att det måste gå en tid för att man ska kunna bearbeta sånt här. När skulle ni gifta er? Kan bara säga att jag känner så med dig! Vet att allt kommer att lösa sig för dig, och visst är det HANS förlust, eller hur!? Hoppas du har en familj som du kan prata med.

Svar på tråden E-tuna!