Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Jag också!
Glad Påsk på er alla.
HC
Jag också!
Glad Påsk på er alla.
HC
Nilla_ Välkommen? När är det dags för dig?
Blir det fika nu denna vecka som kommer eller veckan där på? Jag har svårt denna vecka men vecka 17 kan jag nog försöka. Ska till Örebro med jobbet i och för sig så det kan bli lite tajt, men ska ändå försöka. Fyller år också så kanske det ändå inte går. Ja, ja det får jag se då:)
Ha en bra vecka alla!!
HC
Hmmm, Nilla_ jag är inte tveksam till att önska dig välkommen så det var inte därför jag skrev frågetecken efter välkommen. Endast lite förvirrad.
~emma~ Hur går det med jobbletandet? De söker efter tre konsultchefer på Academic Work - något för dig kanske?
HC
Vi kommer också ha olika sorters ost till efterrätt och något dessertvin till det. Till kaffet kommer vi har fem olika sorters chokladvarianter, så vi skippar tårtan.
Idag har jag hittat slips och väst till min pojke och äntligen har jag hittat näbbklänning till min flicka. Har letat lääänge! Beställde ju från Kina men den som kom var lagom till en tvååring. Nu fattas det bara skor till henne sedan är barnen klara. Har nog varit i varenda skoaffär i Malmö och Örebro och NADA!!
Var också och handlade stafli, tavelduk, penslar och färger till målningen som gästerna ska pyssla med när vi fotograferas.
Ha det gott alla!
HC
Puh76: Tanken har slagit mig också så det stämmer nog:)
Hoppas att det fortfarande känns rätt!
Ha det gott alla!
HC
Jag måste hoppa fikat då jag är i Örebro med jobb. Tycker jag har varit där mycket sista tiden. Det känns inte som om jag har tid riktigt med det denna gången. På lördag är det bara tre veckor kvar så tiden rinner iväg tycker jag. Men jag tror att alla inköp är färdiga i alla fall.
Ha det gott tjejer.
HC
Hej tjejer
Har inte varit inne på läääänge och här har det minsann hänt en hel del.
Det verkar gå framåt för er alla, här står det mest still tycker jag. Har tusen saker kvar att ordna och så lite tid. Nu är det bara 12 dagar kvar.
~emma~ Stort grattis!!! Vad för projektanställning är det och vad är det för arbetsuppgifter. Du får gärna maila mig och berätta mer.
Ha det gott alla!!!
Vi ska också fotas utomhus. Vi trodde att vi hade en reservplan då stället vi ska vara på lovade att de skulle ha en "trädgård" delvis täckt med tak färdiganlagd till vårt bröllop. Nu visar det sig att de inte blir klara med trädgården och en del annat utlovat också för den delen. Grrr. Så nej, vi har ingen reservplan, men med detta vädret känns det som om man borde ha det.
Hej alla och tack för lyckönskningarna!
Hela dagen var helt UNDERBAR! Det enda som var synd var att det gick helt för fort. Har inte särskilt med tid att berätta mer ingående hur det var då det är fullt upp just nu. Barnen är överlämnade till farmor och farfar och vi ska packa inför Toscanaresan imorgon bitti.
Ett tips; glöm inte få med lite papper eller någon näsduk in i kyrkan. Mina tårar rann oavbrutet och inget att torka med.
Ha det gott alla och lycka till ni som ska på det nästa helg!
//HC