Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Jag tror inte att jag kommer imorgon kl 17, men jag kanske tittar förbi lite senare :)
Jag tror inte att jag kommer imorgon kl 17, men jag kanske tittar förbi lite senare :)
Hej svejs, längesedan jag skrev en rad... är det bra med er alla? Börjar nerverna kännas vid (som för mig)?
Smurfen - stort grattis!! :D
Puh - vi ska ha samma ros, visst är de fina?
hjartat73 - vad blev det för tårta och dvd-filmning till slut?
lillabunny - grattis! Vad fina ni var! Magen var ju lagom stor också :)
jajja - du kommer aldrig att förlåta mig, eller hur?! :D
hjärtat - filmaren verkar jättebra, och vilka priser! Och det blir nog super med en lila tårta :)
Smurfen - vad surt... har mailat dig.
Puh - såg att du redan hade lagt upp en bild på rosen! Jag har en annan bild om du vill titta:
groups.msn.com/Devinie/shoebox.msnw
Jag ska bara ha lila och vita rosor med pärlor i, och ett par trådar med rosblad som hänger ner. Och så lite silvertråd. Tärnan ska ha en liten boll med vita rosor... det blir nog fint! De där lammöronen var jättefina, man kan riktigt tänka sig hur lena de är!
En månad kvar idag!! AAAHHHH :D
*Smurfen* - tack :)den blir säkert bra. M sa igår att han riktigt längtar efter den 1/7, det var lite gulligt. Det kanske inte har slagit honom förrän nu!
Julibrud - 06 - hoppas att allt går bra på måndag. Och jag måste säga att jag skrattade när jag såg din kommentar om programmen - känner precis likadant! Jag skulle ha gjort festprogrammet ikväll, egentligen, men det blev inte av. Undrar när man ska få tummarna loss??! :D
Ha en mysig helg allesammans!
Hej svejs Lemice :D
H.C - stort grattis!! Ska bli kul att höra mer om bröllopet när du kommer tillbaka från resan. Hoppas att ni får det jättebra!
Julibrud - 06 - haha, supportklubb låter bra :D Fast du har ju satt sådan fart nu att du knappt behöver någon!