• *Smurfen*

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

:) Mkt... men det är över så det gäller att blicka framår och inte tänka på det igen

• *Smurfen*

jajj@

Du är bara för snäll...

är sååå arg att de inte lade upp all sprit på borden... resutlatet blev att vi fick hur mkt som helst över!!! (vi å vi svärföräldrarna, snålisar)

• *Smurfen*

Du är för snäll jajj@... man blir bara besviken när det inte blir som man tänkt sig...

Hotellet var underbart (på kvällen) men mindre trevligt när städerskan klev rakt in på morgonen i en väldigt oläglig situation. Hon hade nog missat att det bodde personer där

Vet inte om det blev mest pinsamt för henne eller oss

• *Smurfen*

Ja, det var det inget fel på vi fick ca. 40 000 kronor samt en hel del guld...

• *Smurfen*

Svemerikanskt bröllop

Vi hade oxså pbjudna gäster från italien som bokat resan och sedan ringer å säger att de kommer, för vår del var det bara att hälsa dem välkomna och se glad ut. men det är inte lätt.

Hade jag fått välja nu så hade bröllopet blivit mkt mindre samt utan svärmors inblandning.

En anna sak som jag blev arg över är att spriten inte räckte till, vet ni hade det beror på på? Jo för att ngn hade snott 2 katronger med whisky samt raki... KUl va...
    Fyyy för sådana personer

• *Smurfen*

Glücklich

maila till mig så skall du få hennes nr ikväll, hon verkar vara jätte duktig... vi skall få mtrl inom 2 veckor...

Kram

ssc1978@yahoo.com

Hon tog 3000 kr

• *Smurfen*

~emma~

hoppas du får en underbar kväll...

kramar

• *Smurfen*

Hej!

Jag skall försöka komma idag...

Men är det ngn som kan komma tidigare?

• *Smurfen*

Hej!

Jag skall försöka komma, men stannar inte så länge...

Kram

• *Smurfen*

hoppas att ni hade det kul tjejer

• *Smurfen*

Lycka till imorgon Emma!

Bamsekramar

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3