Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Oooj verkar som jag blev den tusende..
Då ses vi imorgon 18,30 hjärtat, ska bli kul! Hoppas att fler också kan komma :)
Jag kan tyvärr inte idag!!
Äntligen har jag fått ihop min bordsplacering, och nu hoppas jag att ingen ringer återbud!
Jag har äntligen blivit klar med sånghäftet också! Nu ska det bara inhandlas bläckpatroner.
Jag höll min deadline iallafall! Den 1 Juli ska allting vara färdigt så man bara kan ta det lugnt i 14 dagar! Tänk på lördag är det BARA 2 veckor kvar!
Hoppas att Ni får en trevlig fika idag!
Julibrud-06: Låter skönt att vara färdig i tid. Jag tror inte vi lyckas med det...
Vi har saker att göra ända in i det sista!!
Hej!
Jag skall försöka komma idag...
Men är det ngn som kan komma tidigare?
Puh76
*håller tummarna* att du blir färdig i tid och att du också får några "slappedagar" före bröllopet!
Jag missar fikan idag, tyvärr. Vi har så mycket att fixa med. Det är inte bara bröllopet som ska ordnas, vi får ju så mycket besök också i sommar. Funderar på att byta bageri för tårtan, de återkommer ju aldrig och så har de kommit med skitdåliga förslag.
Cateringfirman där den ansvariga kallar sig bröllopsfixare har varit så bra men nu tycker jag att hon är kass. Svår att få tag på och inga ordentliga svar på det jag har frågat. Skyller alltid på att det är mycket att göra. men om hon nu har så mycket kanske hon inte skulle tackat ja till en början. Förstår inte de som har höjt henne till skyarna.
Sorry för att jag är så negativ. Men jag blir så irriterad. Jag vet att jag är krävande och hemsk men hade jag inte brytt mig om resultatet så hade jag kunnat laga maten själv och slafsa ut det på tallrikar, skita i dekoration och köpa tårtan på ica. Och jag är ingen som betalar för något som jag kan göra bättre själv. Så var jag igång igen...
Ni verkar ju ha koll på läget ändå. Hoppas vi kan fika i augusti så kanske jag är lite mer possitiv och avslappnad... och fru om jag får be.
Lycka till nu alla som är före oss!
Svemerikanskt bröllop
Det låter inte roligt. Nonchalant av tårtbageriet tycker jag för är man kund så vill man ju absolut inte höra att vi har inte tid etc. utan att de ska lyssna på en! Jag hade defintivt bytat! då de kommer med dåliga förslag dessutom. Det är viktigt att man är nöjd!