Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Julibrud-06 hur gick det med bilen?
Julibrud-06 hur gick det med bilen?
www.pryl.se/annons.asp&intCat=11
Var har du beställt brudbuketten Puh?
Vad blev det nu för ngt?
Låter jättefint....finns den på bild på den sidan jag gav dit tips om?
Det blev en lila marsipantårta med rosa blommor/rosor med jordgubbsmousse istället för grädde. Jag tänkte vi skulle ha vit marsipan med lila blommor/rosor men min blivande tyckte det var roligare med en lila tårta så vi får hoppas det blir bra.
DVD-filmning blev till slut den här killen www.livendahl.com/
Kanske ngt för dig jajj@....lillabunnys klänning.
Fina bilder lillabunny!
Helt underbart Julibrud-06!
Hoppas han är lika bra som han är billig den där filmaren
Bettan, Skåne: Det ska inte vara några problem vad jag förstår. Men om du vill kan du ringa till konditoriet jag ska anlita och höra så kanske bagaren kan svara på hur han gör med vår tårta.
Vi gifter oss den 5 aug. Vi köpte en tårta till Lucas 2-års kalas där i höstas och det var en marsipan-Nalle-Puh-tårta med jordgubbsmousse i.
Farmors Bageri i Svedala AB - Malmö
Tel. 040-40 18 22
Fråga efter bagaren, han är där fram till ca 10.00 på vard. och 12.00 på helg tror jag det var.
Glücklich jag har en till som verkar bra men han var något dyrare.
Tobbe Filmmakeriet www.filmmakeriet.se/
Jag har ett arbetsprov från honom som jag kan skicka per mail.
Sedan är väl kanske min favorit www.zitrin.se/ som är snäppet dyrare men verkar väldigt bra om man ser hans arbetsprov på hans hemsida.
Sedan finns www.camrent.se/comers/pages/
om man kanske har någon som är duktig på att filma men inte bra kamera utan vill hyra. Även här kan man hyra ngn som filmar men de var för dyra tyckte jag.
*Smurfen* hade ngn som filmade hennes fest nu i helgen som verkade billig men jag vet inte vad som ingick osv.