• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Men Julibrud-06 prata med honom om det först. Han kanske tyckte att de bilderna var bäst men det är ju ni som bestämmer vad han ska ta för bilder....

• hjartat73

Tror minstingen ska få Musse Pigg tårtan när han fyller 1 år så de inte får samma. Ska se vad de har fler för mousser att välja på..kan ju vara kul att testa en annan och är den godare än jordgubbsmousse (fast det blir svårt) kanske jag ändrar mig när det gäller bröllopstårtan

Klart du ska få välja om du vill ha hel eller halvbild hos fotografen...tror jag inte är några problem.

• hjartat73

Jag håller tummarna för dig Julibrud-06 att det inte är ngt allvarligt...

Ha en skön helg alla!

Kramar

• hjartat73

Hur många hann du göra innan din blivande stoppade dig Julibrud-06 ?
    Hur många har du att göra?

• hjartat73

Låter som en jättekul möhippa ~emma~!

• hjartat73

Julibrud-06 skönt att det inte är ngt att oroa sig för men tråkigt att de inte kan komma fram till vad det är som gör ont. Hoppas det är ngt med lösning så du slipper problemet.

• hjartat73

Jag hoppas Puh76 att dina vänner fixar möhippa för dig då jag kommit in i sammanhanget så sent och inte känner dina vänner.

• hjartat73

Puh76 vad blev det för meny förresten..du var väl där och pratade häromdagen?

• hjartat73

Låter mums!

Iförrgår O.S.A och alla har nu svarat.
    Igår var det två månader kvar...pirrigt.
    Idag har vi gjort bordsplaceringen klar

• hjartat73

Konstigt nog var det inte svårt men kan bli om min mamma inte kan närvara den dagen. Lite små förändringar blir där säkert fram tills vi gifter oss men det kändes inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3