• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Tårtesset i Staffanstorp har fina tårtor men jag har hört att de inte är så goda så be om smakprov först kanske. Är det Staffanstorp så finns det ett bageri som jag inte minns vad det heter men de har goda tårtor och fina tycker jag, min syster brukar beställa därifrån.

• hjartat73

Ska vi försöka fika denna veckan tjejer?
    Tisdag eller onsdag?

• hjartat73

Då bestämmer vi tisdag...vilken tid?

• hjartat73

För min del så fungerar 18.30

• hjartat73

Vem kommer på fikat ikväll?

hjartat73
    ~emma~

Fler?

• hjartat73

Jag blir så glad varje gång jag ser er
    som vanligt jättekul att träffas.......tack för igår tjejer.

Kramar

• hjartat73

Bettan, Skåne: Nej, jag ska inte ha strumpor alls för jag halkar runt i mina skor...sitter liksom bättre när jag är utan strumpor. Mina skor är ju bara med rem bak och ganska höga klackar så det gäller att klistra fast

• hjartat73

Lycka till imorgon ~emma~!
    Vi ses

• hjartat73

Lemice *Smurfen* är i Gbg i helgen, vet inte vem hon anlitade som filmare. Har du kollat han vi ska anlita om han är ledig?

www.livendahl.com/

• hjartat73

Hjärtelycka finns en bordershop i Sassnitz också.

• hjartat73

jajj@ din son har inte fyllt år än men jag har
    Din son fyller år nästa vecka på onsdagen

Mrs July: Koll och koll men jag och pappa var och handlade på den bordershopen i Sassnitz för inte så länge sedan *ler*.
    Gör din vän gelénaglar och hur mycket tar hon?

• hjartat73

Igår blev jag hippad!!!

Så underbart roligt. Hela gänget med tjejer kom hem till mig igår sedan körde de mig iförd bikini och lite roliga detaljer till badet där jag bor. Tur det regnade så där inte var mycket folk . Sedan fick jag åka Harley Davidson till Malmö där vi gick en stund på gågatan mellan Gustav och Triangeln. In en vända på Make Up Store och fick sminkning...asläcker blev man . Sedan fick jag gå salsakurs och skaka rumpan
    . Sedan hem till en av tjejerna duscha och byta om och lite karoke och sedan till Schlagerbaren där jag fick jaga tvättrådslappar för att få dricka. Fick under dagen också en del saker bl a ett halsband som en av tjejerna ska göra. Hellyckat!! Jättetacksam för allt de gjorde för mig...helt underbart!!

• hjartat73

Nej Bettan, Skåne min frisör ska göra makeupen...får se hur det blir för jag tror hon gör en provsminkning nu på torsdag när jag ska göra provuppsättningen

• hjartat73

secretbride kan du inte göra en ring av gummiband men vackra stenar eller pärlor? Precis som när man gör halsband men elastisk så den går att trä på och då inte för hårt så det gör ont. Om du ska ha tiara t ex så kanske samma pärlor eller stenar du har i den.

• hjartat73

Välkommen alla nya...
    I början träffades vi nog en gång i veckan men det har inte blivit så mycket nu när det är sommar
    Vi borde snart träffas....men denna veckan har jag upp över öronen....men kanske ngn annan som kan...

• hjartat73

I eftermiddag ska jag göra min provuppsättning och förhoppningsvis min provsminkning också. Inför sådana saker så tycker jag att det pirrar i magen och man sitter och ler fånigt

• hjartat73

jajj@ jag har varit i Kävlinge och gjort provuppsättningen och var hemma för ca en halvtimme sedan då jag träffade min tärna på samma gång.
    Jag är nöjd med uppsättningen måste bara vänja mig lite....

• hjartat73

Lycka till idag alla 15 juli-brudar
    Vi ses snart Puh76

• hjartat73

Tack själv, det var jättekul att se er bli herr och fru

Kramar

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3