• Ocikatten

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Vi har faktiskt ingen aning om vad vi ska dricka till då Häckeberga väljer allt åt oss... Borde kanske fråga det??

• Ocikatten

Hallå, hallå!
    Blev det nån fika igår?
    Nu tror jag nog allt är i sin ordning inför bröllopet. Bara för att jag säger det så är det väl nåt jag glömt...
    Ska provsminkas ikväll.

Nästa vecka skulle jag dock behöva träffas och få lite lugnande råd!
    Är det någon som ha möjlighet på nästa onsdag så hojta till!

• Ocikatten

Äh Julibrud -06, strunta i dem och tänk på din egen glädje! Hur man än vänder sig har man alltid ändan bak och någon är missnöjd. Så länge man själv gör som man önskar blir allt bra i slutet.

(Egen erfarenhet med familjebråk och hot om uteblivna gäster)

• Ocikatten

Var på provsminkning igår och det gick kanon. Kan verkligen rekommendera Jenny Katura, en mycket trevlig tjej som var väldigt duktig. Jag är övertygad om att jag kommer bli en nöjd brud...

• Ocikatten

Hon tar 850:- och kommer till min frisör på bröllopsdagen. Provsminkning och körsersättning ingår.

• Ocikatten

Skönt att höra Julibrud-06!

• Ocikatten

Det är visst alltid så att man tycker andra har det bättre än en själv??

• Ocikatten

Jodå, jag blev mycket nöjd och snygg!

• Ocikatten

Svemerikanskt bröllop: Alltid kul när man känner förtroende när man är i någon annans händer!
    När det gäller hår så fönade min frisör mitt hår lite, drog samman det och berättade väldigt målande hur det skulle bli så jag är nöjd med det. Väldigt mycket pengar annars att göra uppsättningen två gånger...

• Ocikatten

Förresten! Det var provsminkning jag var på igår för att förtydliga!

Vad är det för jobb du söker Svemerikanskt bröllop?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3