Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Har varit och inhandlat ett vitt paraply inför nästa helg nu. Hoppas i mitt stilla sinne att det ska bli uppehåll nu bara för att vi har ett paraply! Längtar! Ska bli så kul!

• lillabunny

mrsJuly: Vi ska ha en hallonmoussetårta med chokladbottenoch vitt chokladöverdrag från Dufvanders konditori i Kristianstad. Gudomligt god!

• lillabunny

En vecka kvar idag! Ska bli så kul!

• lillabunny

Kan inte fika denna gången heller... Ska på en kompis disputationsfest! :)

• lillabunny

Bettan; Köpte vitt paraply på Lundbergs väskor på Triangeln, finns även på S Förstadsgatan och Hansagallerian tror jag. Om inte annat kan du få köpa mitt efter lördag om jag inte lämnar tillbaka det oanvänt! Hoppas jag slipper använda det i alla fall!

Idag är det bara 5 dagar kvar...
    Har varit hos frisören och planerat lite plus att jag har varit och fått mina naglar vidgjorda! Ska bli så kul!

• lillabunny

Tack Bettan!

I övermorgon är det dags, var och hämtade ringarna igår, de blev jättefina! Sen blev det en tur till slottet och lämna festprogram etc. plus inhandlande av morgongåva till blivande maken. Ska bli så roligt!

• lillabunny

Bara en dag kvar, ska hämta kläderna idag och fixa med lite smått inför morgondagen. Ska bli så kul!

• lillabunny

Hej alla! Nu är jag fru! Lyckligaste dagen i mitt liv! Tack för alla lyckönskningar tjejer, ni har en underbar dag framför er! Kommer mer information och bilder snart... Är lite trött och slite idag!

• lillabunny

Tack Puh76 och jajj@!

Klänningen är köpt på Tekla, som ligger på Storgatan vid Filmstaden i Malmö.

• lillabunny

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Snart är det er tur! Världens lyckligaste dag! :)

Sweamerikanskt bröllop:
    Vi tog bilder både före och efter vigseln. Kände fotografen sedan innan (en tjej på mitt jobb, som är fotograf) och var inte vidare nervös (inte förrän det ringde i klockorna och den underbara inmarschen började), så hela fotograferingen kändes väldigt avslappad. Vi hade jättekul!

• lillabunny

Skönt med beskedet från KK julibrud!

~emma~ Möhippan lät super!

• lillabunny

Det räcker lagom julibrud, jag gjorde min på måndagen och gifte mig på lördagen.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3