• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Så roligt....mums smaka tårta...
    Min sambo ringde igår till tårttjejen och då hade hon inte tid att prata så hon skulle ringa tillbaka men gjorde aldrig det...
    Han ska prova ringa henne idag igen...

Vi ska också ha en kvinnlig präst

• hjartat73

Nej, jag tror inte det är ngt konstigt med tårttjejen....hon har väl mycket att göra som alla andra....
    Skulle ni inte välja St Gertrud?
    Vi kan inte välja Ultimate Cake för hon är fullbokad när vi ska gifta oss....

Japp Yvonne Magnusson....suveränt!!

• hjartat73

~emma~ det är väl inte mousse Shelley har...nästan helt säker på att det inte är mousse.

• hjartat73

Ni som ska ha efterrätt vad ska ni ha för efterrätt och vad ska ni dricka till? Kaffet kommer först till tårtan hos oss så vad ska man bjuda på till efterrätten.

• hjartat73

jajj@ kanske kan tyckas att det blir tårta på tårta men tårtan serveras senare på kvällen...alltså inte i samband med middagen. Eftersom då kaffe och avec som man normalt har efter middag serveras när tårtan serveras så vill jag vet vad andra ska ha...dessertvin, sherry, portvin eller ngt annat. Jag tycker nämligen inte ngt av det jag räknat upp är gott....

• hjartat73

*Smurfen* var beställer ni Era tårtor ifrån? Låter som en kanonpris och den tjejen vi skulle haft att göra våra har semester så vi kollar runt lite just nu....

• hjartat73

Okej låter fint men lite väl långt bort....och tyvärr har de nog inte öppet när jag gifter mig...för man börjar väl inte skolan förrän lite senare i augusti?

• hjartat73

Nope Puh76 men hade tänkt mig att kanske komma lite billigare undan än Mimmas och de tar nog ungefär samma pris som St Gertrud.

• hjartat73

*Smurfen*
    Vi får gäster från Polen men jag sa till min sambo direkt innan vi bjöd att de kan inte bo hos oss innan bröllopet hur stort hus vi än har.
    Nu måste du stampa foten i marken och sätta stopp för du kommer att vara sönderstressad till din egen bröllopsdag och det vill varken du och nog inte dina vänner heller.

• hjartat73

*Smurfen* har du som Puh76 skrev tidigare inte kollat The Mayfair hotell? De har olika bröllopssviter och en del av dem har tom jacuzzi.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3