Inlägg från: Julibrud - 06 |Visa alla inlägg
  • Julibrud - 06

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

hjartat73 Ja..det hoppas jag med! Just nu är alla bokade eller så kan de inte. hihi vad man kommer att skratta gott åt det här efter bröllopet hur man i veckor höll på att jaga transport. Annars för övrigt så har jag åkt på en rejäl förkylning och väntar denna veckan en tid till KK i lund, så får vi se hur det går.
    Hur går det själv?

• Julibrud - 06

hjartat73 OOj var hittade du det bara så där? Ska genast titta! Tack så jättemycket!!

• Julibrud - 06

hjartat73 Cadillacen såg fin ut! ja det gjorde de andra också men maken går nog inte med på de andra. ska genast kolla efter med cadillacen. Än en gång tack!

• Julibrud - 06

Puh76 Det låter ju lite spännande och kul att inte veta vilken bil det blir.

Får jag bara fixat transporten så känns det lugnt igen i min planering. Tiden går ju i en rasande fart. Kan knappt förstå att det "snart" är dags! Om två veckor kommer min klänning!! Och det känns som det är MYCKET kvar att fixa men så småningom så trillar väl allt på plats!

• Julibrud - 06

hjartat73 ja, haha jag känner igen det där! Ena stunden har man full koll och andra så är det lite mer kaos! Men det hör nog till! Det är ju ändå rätt så mycket att stå i. Låter ju bra att tårta och dvd filmningen är klart!

• Julibrud - 06

Vår fotograf ställde till det i vår planering så nu får vi fotograferas efter vigseln istället (det tar 1.5 timme räknar han) och hur kul är det för gästerna att behöva stå där och vänta på oss? hmm, försöker tänka ut vad man kan fixa till de under tiden.

Fotografen ville egentligen fota oss kl 13 men det innebär att jag måste åka från Malmö (frissan) 12.15 vilket hade inneburit att jag skulle varit hos frissan kl 07.00!! och det går ju inte.

• Julibrud - 06

Puh76 Semester? Oj det låter gott! Var gick resan?

• Julibrud - 06

Puh76 tror jag det men vad skönt det låter med semester. Har själv inte varit utomlands sedan 2001 pga "barn" men oj vad man längtar till sol och bad och goda middagar...*drömmer*

• Julibrud - 06

Yippe! Ringde precis till KK i lund och fick prata med en jättetrevlig och rar sköterska och när hon fick höra min berättelse så bokade hon genast in mig på en tid om en vecka! Hurra äntligen!!! Yippe!!

• Julibrud - 06

Puh76 hjartat73 Ja jag är så Glad! Äntligen har man fått en tid, men visst är det konstigt att står man inte på sig så finns det inga tider men vips så finns det!? Märkligt!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3