• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Afrodite_06 - jag har inte heller hört talas om honom...

Blä vad tråkigt, 14 personer har inte svarat i tid... och en väldigt god vän till mig lämnade återbud via sms med en jättekonstig förklaring, inte heller så kul :( Vi får väl ta och ringa runt imorgon till dem som inte har svarat.

• ~emma~

Men då hade man kunnat höra av sig och be att få återkomma i alla fall...

Katten - du låter ganska lugn ändå :) Vart ska ni resa någonstans?

• ~emma~

Ocikatten - vad härligt det låter med Paris, och väldigt romantiskt också :)

hjartat73 - haha, ja vi lyckades grilla i ösregn :D Fast det blev mer amerikansk barbeque eftersom ett lock var ganska nödvändigt! Men det kanske inte har regnat lika mycket här i Skåne?

• ~emma~

Tråkigt i Thailand?! Oj, jag hade gett mycket för att åka dit just nu...
    Vart ska du åka Svemerikanskt bröllop?

• ~emma~

hjartat73 - jag tror att några har pratat om onsdag?

Svemerikanskt bröllop - Barcelona låter härligt. Har du varit där förut?

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - ja, egentligen skulle vi resa till Singapore och Malaysia, men som vanligt när vi ska resa strular något till sig. Den här gången försvann vår bokning av flybiljetterna så det skulle bli jättedyrt. Så vi sticker till Egypten en vecka (ja, jag vet, strul igen) och tar långresan senare istället. Men Barcelona tror jag blir jättebra. Har alltid velat resa dit.

• ~emma~

Ja, det blir en riktig slappsemester. Fast vi kan nog vänta lite med familjeplanerna :D
    När åker ni till Barcelona?

• ~emma~

Det verkar bra tajmat :D Vi åker tidigt på måndag morgon, men vi kommer tillbaka till Malmö på söndagen eftersom vi inte ska vara så långt borta :)

• ~emma~

Fast de säger att det inte är någon fara för allmänheten...

Svemerikanskt bröllop - om ni redan har två barn (vilken är deras roll förresten? ), känns det kanske lite mycket med en tjej till? Jag förstår dig om du säger nej...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3