Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Ser att många som ska gifta sig 15 juli redan eller snart ska göra provhåruppsättning. Jag fick min en vecka innan är det för sent?
Ser att många som ska gifta sig 15 juli redan eller snart ska göra provhåruppsättning. Jag fick min en vecka innan är det för sent?
*Kikar in* Tänk tjejer om vi får en sån här underbar varm och solig dag på vårt bröllop!! Tjohooo! Det närmar sig med stormsteg!! och ännu känns det som att man inte kan andas ut... Så spännande och kul! Går här och väntar på att min klänning ska komma någon gång då jag inte har provat den i min storlek så jag hoppas verkligen att den ska passa!
Puh76
Hur gick det hos frissan? Hur blev håruppsättningen? Vad blev det för någon uppsättning? *NYFIKEN*
Puh76 Åh! Så roligt! Visste du innan hur du ville ha det? KUL!!!! Nu närmar det sig ännu mer
Puh76
Nervös? jaa det börjar komma. Kom ju på att herregud det är ju midsommar nästa vecka = alltså inte långt kvar!!!
Det vi har kvar är:
Väntar på min klänning som ska komma v 25,26. Ev upplägg.
Träffa cateringspersonalen och gå igenom menyerna, + tårta.
Åka till floristen och bestämma de slutgiltiga färgerna i tärnbuketten + bordsarrangemangen.
Väntar på hindersprövningen ska komma.
Köpa Underkläder
Göra provuppsättning + nagelbyggnad
Göra färdigt de sista vigsel o festprogrammen.
Träffa tärna och toastmadame
puh! det var nog allt, vad har du kvar att göra??
Puh76
Det låter kul att hämta ring och träffa prästen. Skönt att kunna bocka av det sedan!
Jag glömde förresten skriva prästen och bordsplacering kvar.
Idag ska jag jaga underkläder och träffa floristen.
Puh76
Tror jag det! Jag ringde förresten min präst precis då han inte har hört av sig. Och vi får den prästen som vi ville ha och som döpte vår dotter! Jättekul!
Jag ska ha mina blommor ifrån en florist i Hjärup.
Puh76
Åh så kul! Skönt att prästen var lugn för det behöver man nog få lite av henne på dagen D!
Hur hade du tänkt dig ta dig till kyrkan? Åker du gemensamt med din blivande?
Jag funderar för jag är i Malmö och gör vid mig och sedan hade jag på förslag att bli hämtad av min far men samtidigt måste han vara i kyrkan också innan mig. Vill samtidigt åka till festlokalen och se så allt är ok före vigseln. Fotografering får vi ta efter vigseln tyvärr då det inte hinns med innan.
Puh76
Får jag fråga när du ska vara hos frissan. Vi ska också gifta oss 15 och ville fotografera oss till kl 13 men min frissa och sminkös sa att de inte var färdiga förrän kl 14 och jag ska vara där redan kl 9 låter länge tycker jag och vi missar en fotografering!