• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Svemerikanskt bröllop - ja, tre barn med blomblad kanske blir liiiite too much :D På 60 gäster i alla fall :)

• ~emma~

Ocikatten - stort LYCKA TILL imorgon!! Ni kommer säkert att få en underbar dag :) Och vilken tur ni har med vädret. Glöm inte att njuta massor och ha det underbart i Paris!

• ~emma~

Och kära smurf - lycka till du också, trots att du inte är så nervös :) Jag lovar att lyckönska dig till festen också när den kommer ;) När ska ni resa iväg förresten?

• ~emma~

Tejsan - lycka till :)

Smurf - jag tänker precis som du, att sminket ska hålla hela dagen. Okej att man får bättra på läppstift eller glans, men resten borde väl sitta? När ska du provsminkas?

• ~emma~

Just det, fika! Onsdag nästa vecka tror jag funkar bra för min del. Snappi, självklart är det okej att du hänger med!!

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - ja det låter verkligen hutlöst med 20-40000! Hur kan de egentligen kräva så mycket? Så du är fotoutbildad? Det visste jag inte :)

• ~emma~

Smurfen - det är inte förrän nästa vecka! Jag lovar att berätta allt då :) Hur har det gått för dig med serveringspersonalen?

Igår fick jag reda på att jag fick jobbet jag var på intervju för - yes!! :D Det är bara över sommaren men det känns jättebra ändå. Börjar på måndag :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3