Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Smurfen, jag tycker i alla fall att det var mycket trevligt och roligt. En mycket lyckad fest och ett mycket vackert brudpar.
Smurfen, jag tycker i alla fall att det var mycket trevligt och roligt. En mycket lyckad fest och ett mycket vackert brudpar.
Det var väl bara bra då, så slapp folk dricka så mycket
Tror i alla fall att de som ville ha något att dricka fick det av serveringspersonalen.
Smurfen *skratt* det var nog värst för henne.
Jag vet att det blir fel när man har tänkt sig något och så blir det inte så sen, men kom ihåg att gästerna inte vet om det så för oss var det bara bra.
Och när allt det här har lagt sig så har du säkert många fina minnen från kvällen. jag tycker att det var en mycket hjärtlig och trevlig stämning. Och så fick ni ju var sin halsduk av pengar. En tradition som vi kanske skulle ta med till våra svenska bröllop också.
Inte så illa då, smurfen!
lillabunny, vad fina ni är! Och grattis förresten, jag tror jag har glömt att säga det.
Var har du köpt din klänning, den var jättefin.
*skratt* Ja, jag kunde nog ha räknat ut att den var från Tekla, jag är helt galet förälskad i deras klänningar. Det lutar nog åt att det får bli en sån för mig med.
Tyvärr så har vi inte räknat in en dyr klänning i vår budget, jag hade tänkt ha en "vanlig" klänning, men vi kanske får tänka om... Kan inte tänka mig något annat sen emma lurade in mig där för att prova en klänning.
emma, jag kan nog förlåta dig med tiden, klänningen är ju jättefin och skulle passa sååå bra på mig. Så jag borde väl tacka dig istället.
Svemerikanskt bröllop, det kanske låter dumt, men jag känner att det är väldigt mycket pengar på något som bara ska användas en gång... Men jag har funderat på om det går att hitta någon 2nd hand eller om jag kan sälja klänningen själv efteråt. Om inte annat så aknske det går att färga om den och använda den vid andra tillfällen. Men det är sant det du säger, ska börja spara pengar nu efter sommaren.
Bra att du gillade hippan emma, jag vet att _någon_ har jobbat ett bra tag på att få till något bra, tycker att hon gjorde ett jättebra jobb. Och helt själv också. Du har verkligen fina vänner.
Kan tilllägga att jag inte mådde så bra ingår, hoppas att du mådde bättre.
H.C, stort grattis!!!!!
Tror nog att tipset om näsdukar är bra. Kanske även vattenfast mascara.
Hoppas att ni får en fin bröllopsresa, toscana låter jättemysigt!
Hjärtat
När får vi se den?
Utomlandsbrud, klart du får vara med, välkommen!
Uppdaterar igen, får se om ni ser någon skillnad.
2006
6 maj - Ocikatten - gift
27 maj - lillabunny- gift
27 maj - *Smurfen*- gift
27 maj - pov - gift
27 maj - Maja75 - gift
3 juni - HC - gift
1 juli - ~emma~
1 juli Penny28
15 juli - Bettan,Skåne
15 juli - Puh76
15 juli - Julibrud - 06
15 juli - mrs July
22 juli - Lemice
22 juli - Snappi
29 juli - Svemerikanskt bröllop
5 augusti - hjartat73
12 augusti - fru tybergius
26 augusti - Glücklich
2 september - Abbes
4 oktober - onsdag i oktober
2007
? augusti - 79a
11 augusti - jajj@
29 September - *Stine*
Välkommen chai!
Emma, hur går det med nerverna. Bridezillavarning?
Tjejer, kan vi dra ihop en fika någon gång inom en närmare framtid eller har alla fullt upp? Jag är i alla fall lite fikasugen.
Svemerikanskt bröllop, kul att du har hittat ett nytt jobb1 Vad blev det?
Emma, jag vet inte om du hinner läsa det här innan bröllopet, men jag skriver ändå. Jag antar att ni har gått hem nu, eller i all fall är på väg hem från er myskväll innan bröllopet. Hoppas att ni hade en trevlig kväll och att ni är glada och förväntansfulla inför morgondagen, det är i alla fall jag.
Ville bara passa på att önska er en trevlig dag i morgon, kom ihåg att försöka njuta av själva vigseln och vara närvarande där och då, den kommer ju aldrig mer igen. Och om ni är oroliga eller nervösa, tänk på att alla som är där älskar er och är där för er skull. Ha en trevlig frukost med tärna och bestman, och glöm för all del inte slappna av inför fotograferingen.
Många kramar och lycka till!!!
Hjärtat, har min son fyllt år?? Och jag missade det...
Hjärtat, jag visste inte att du fyllde år nu... Grattis så mycket i efterskott.