• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Tack smurfen!! :D
    Jag har inte fått svar än på hur det blir med Egypten... det är möjligt att jag inte får ledigt alls och det är verkligen inte roligt att vara utan en smekmånad helt! Men samtidigt är det bättre att få jobba... så jag är glad ändå och får hoppas på det bästa :) Skönt att det verkar lösa sig med serveringspersonal! Vi får försöka fira snart :D

• ~emma~

Julibrud - 06 - låter bra med dina positiva tankar. Tycker du gör rätt som reagerar mot läkarens agerande, det var helt fel av honom... Kram!

• ~emma~

Tack förresten för gratulationerna. Jag börjar ju imorgon bitti så jag är lite nervös :) Puh76 - det är en projektanställning inom kommunen. Fina inbjudningar förresten!

hjärtat - jag använder Cliniques foundation, rätt dyr men jättebra, speciellt för min känsliga hy. Mascaran jag har nu är Isadoras Power mascara, men jag tänkte testa Helena Rubensteins nästa gång, den har fått jättebra kritik. Det är inte lätt att hitta i sminkdjungeln :)

• ~emma~

Jag tror att den heter Generous.

• ~emma~

Jag kommer gärna på fikan, kan vi säga kl 19 så att man hinner äta först? Jag kommer nog att vara rätt trött och tråkig iofs, ska introduceras på ännu en arbetsplats då. Allt är lite virrigt så här i början.

Svemerikanskt bröllop - jag kände faktiskt att det gick jättebra på intervjun förra veckan, så mitt tips är nog att vara sig själv (det lönar sig inte att vara något annat), att vara ärlig och att utstråla massor av självförtroende. Och att inte vara nervös, fast det lyckades jag inte med :) Och imorse var jag så nervös att jag glömde lunchen hemma (säger tjejen som beskriver sig själv som noggrann och organiserad ;)).

• ~emma~

Vad synd hjärtat och smurfen att ni inte kan komma :(

• ~emma~

Tack för idag tjejer! Jättetrevligt som alltid :)

• ~emma~

Jag kan förresten åka på smekmånad ändå, wihiiiii :D :D

• ~emma~

Hur gick det hjärtat?? Känns det som att det börjar närma sig? :)

• ~emma~

H.C - 12 dagar kvar?? Wow, nu börjar det bli riktig ruljans på bröllopen :D Jag mailar dig i dagarna!

Idag hade jag provsminkning, och det var skoj. Man är inte van att ha så mycket smink på sig, men å andra sidan måste man ha lite extra den dagen :) Men varken min provuppsättning eller provsminkning gjordes "på riktigt", det var mest för att testa olika lockar och färger.

*Smurfen* - ja, det kan ju vara bra att ha en reservplan om det regnar... min hjälper dig nog inte så mycket, om det regnar ska vi vara inne i gårdens vinkällare och stall. Kan ni inte vara inne i er lokal på något sätt?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3