• Bröllopstokiig

Efterlyser pysselkompisar!!

Hej!
    Är ni sugna på att pyssla till bröllopet?! Det är jag! Vi gifter oss den 15 maj nästa år, och jag har tänkt att hinna med att göra några roliga saker, vet inte vad än. Jag bor i Norrtäljetrakten, men kunde vi inte träffas 1 gång i månaden hos varandra och pyssla lite?! En idé bara!
    Ni kan väl höra av er i så fall här!
    Hälsningar Tina

• Svar på tråden Efterlyser pysselkompisar!!
  • Bröllopstokiig

Vad synd att jag inte bor i närheten av dig!!!! Jag älskar att pyssla!(särskilt till bröllopet!)

Mem som sagt; jag bor i syd-västra Sverige....

• Bröllopstokiig

Jag hade också velat!

Men jag bor i Göteborg...

• Bröllopstokiig

Jag bor visserligen i Stockholm, men i Årsta och det är ju en bra bit bort ändå..... =(

• Bröllopstokiig

Jäklans, jag som ÄLSKAR att frossa i detaljer och pyssel!! Men såklart bor man i fel del av vårt avlånga land. Kan ni inte lägga in tips till oss här då och då som ni själva kommit på, vore skoj att läsa när man inte själv kan pyssla med er. Jag är så avundsjuk på er pysslisar!!

Kramisar

• Bröllopstokiig

Jag tycker också om att pyssla, bor i Göteborg dock! Skulle vilja göra egna inbjudningar, program m.m. för att hålla kostnaderna nere!
    Hälsningar Karin!

• Bröllopstokiig

:o) Jag hade också kunnat ställa upp som pysselkompis (även om jag har bröllopet avklarat), men bor i Gbg-trakten. Jag ÄÄÄÄLSKAR att pyssla!

På fredag ska vi (jag och kompisarna) ha kortpysselkväll och dricka av det som blev kvar från bröllopet!
    :oD

• Bröllopstokiig

Är det bara jag som är från skånetrakten!? Annars kanske vi skåningar kunde starta en egen pysselgrupp? Vi skulle kunna turas om att arrangera träffarna, ta med nytt pyssel, baka någon mumsig kaka att ta med osv! Kanske skulle vi även kunna byta pysseltidningar!? Jag älskar allt vad pyssel heter men som så många andra bor jag helt fel till...Norrtälje är lite för långt bort från skåne, tyvärr.

*kramelikram*

• Bröllopstokiig

Kul med så många i Ggb-trakten, kanske kan fixa något här ?

• Bröllopstokiig

Vad härligt det låter! Själv tänkte jag ju (som jag berättat förut) ha (i festlokalen) "girlanger" som jag tänkte göra själv av rosa pärlor och små "bollar" av tyll. Det kommer nog att bli en och annan pysselkväll med girlangerna, det hade varit jättemysigt att pyssla tillsmammans med någon... *ler*

Annat jag ska pyssla med: Personliga glas åt alla gästerna (deras namn i glasfärg på champagnelasen), öva med embosseringspenna (skulle kanske behöva hjälp), tyllpåsar till ris samt sitta med oändligt antal paceringskort och glitter... *ler*

Puh - men visst är det mysigt att pyssla!

Kramisar
    /Vajlet

• Bröllopstokiig

Karin och Ada, när ska ni gifta er? Så man vet när det är dags att börja pyssla.

Baronessan, du kan väl hänga på som "expert", du som har ditt avklarat!?

Svar på tråden Efterlyser pysselkompisar!!