häst& vagn
Jag ringde runt en hel del och det finns bra alternativ precis som Emmis 05 skriver. Vi hyr en kille som tävlar i körning och har väldigt fina hästar till ett bättre pris än de förslag vi fick från större företag.
Jag ringde runt en hel del och det finns bra alternativ precis som Emmis 05 skriver. Vi hyr en kille som tävlar i körning och har väldigt fina hästar till ett bättre pris än de förslag vi fick från större företag.
Jag ringde runt och kollade. Visst kostade även vår, men nu betalar vi 3000 kronor för två hästar och en nyrenoverad vagn med skinnsuflett. Det kändes som ett helt okej pris eftersom han ska köra två hästar och vagn till och från kyrkan också...
Jag ringde runt väldigt mycket innan jag hittade den här killen. Flera låg betydligt högre, någon lite lägre men då var det mycket om, men och kanske plus ingen vettig transport. Vill ni se bild på liknande vagn som vi har hyrt, också med två hästar, kan ni titta på den här länken www.sleipnershyrverk.se/victoria.htm Det är ju inte samma kille (hans vagn var finare, helt nyrustad i svart med gulddetaljer!) men en bild iaf!
Vill inte lämna ut hans namn här, men får jag era mejladresser så hör jag av mig! Trollsländan, mejl är på väg!
Ni har en bild på en av hästarna på min msn sida om ni är nyfikna...!
spaces.msn.com/junibrud2006/ (klicka fram ett par bilder)
Mejl på väg!
Absolut! Mejl kommer!
Mamma Bull-Bull och Stina77 - Mejl är skickat!