060708
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Hej alla 060708 brudar!
Jag blir imponerad av allt ni hunnit gjort! Själv har jag om min sambo pratat om att v behöver göra en lista på alla som skall göras? ska stämma av mot era så jag vet vad man ?ska? göra?
Nästa vecka träffar vi vår vigselförrättare, det skall bli spännande? Sedan håller jag för fullt på att leta efter någon låt som jag skall välja till min blivande? svårt!
Det vore kul att få veta hur många ni har bjudigt vad ni har för osa och hur många som svarat.
Vi har satt OSA till den 31 maj? ångrar mig lite att vi satt så långt fram för jag är så nyfiken.
Vi har bjudit 153 personer och i dag har 80 personer svarat, 77 har tackat ja och 3 kan tyvärr inte?
Hur ser det ut för er?
Nyfiken på vart ni planerar era bröllops resor och när ni åker...?
I dag är det 39 dagar kvar!!!
Gud vad spännande, det pirrar sååå i min mage. Nu är det bara en månad kvar!!!
Hur känner ni? Vad har ni kvar att göra?
Har ni haft någon möhippa??? Det har inte jag, vet att mina vänner planerar men har ingen aning om när det blir... spännande.
I dag har vi fgjort kla rvår bordsplacering! Phu va skönt... Det var en hel del tänkande för att alla skulle få det kul!
God morgon
Idag skall jag till min frisör, klippa mig och göra en prov make up. Spännande och se hur det blir.
Sen sitter jag här och försöker komma på när jag skall hinna ner till Stockholm för att prova och hämta min klänning som har kommit och köpa underkläder.
Skulle vilja göra det i dag men vet inte om jag hinner med (Bor i Gävle).
Vi gjorde bordsplaceringen helgen som var, känns så skönt att ha den ur världen vi har 130 gäster så det tog lite tid (hoppas bara alla kommer nu så vi slipper tänka om)
Lite saker som jag har kvar att göra
- Handla allt som skall handlas på systemet
- Välja utgångs låt
- Fixa kläder till våra söner 11 och 12 år. (Tänkte ha kostym på dom först men det finns inte att få tag på i Gävle)
- Ordna transport för alla våra möbler som skall upp från Stockholm (PANIK!!!)
- Göra schema på vad som skall göras dagen innan och daggen D.
- Reka plats för foto
- Fixa en serveringspersonal till
- Prata med ljusfirman om ljussättningen
- Träffa catering företaget en sista gång
- Skriva ut en tor bordsplan.
- Lämna in ringarna för puts och gravyr
- Gå in skorna
Oj vilken tur att jag har semester fram till Bröllopet.
en vecka kvar!!!
Vi hade en helt perfekt dag!!! Väntar på våra bilder så skall jag lägga ut dessa sedan, vi hade ett väldigt annorlunda maffigt borgerligt bröllop.