mariestrom78
Hej tjejen!
Du förstår vad trött jag blir!! Skulle ju hämta ringarna i torsdag... För det första så har inte guldsmeden graverat in någonting i nån av ringarna... han har alltså bara putsat upp dem och ffärdigställt vigselringen (dock inte gravyren) *suck* han skulle dessutom på semester så vi kanske var tvugna å vänta med gravyren till efter bröllopet... Nåväl, spänd av förväntan var jag näs jag skulle få se min underbara ring... Ja den var ju hur fin som helst!!! Men, sa jag.. det är ju bara fem stenar! Ja säger guldsmeden. Ja, men det skulle ju vara sju!! Jasså?! Han tittar efter i sina papper och jag har ju naturligtvis rätt. Men det betydde att vi står på ruta 1 igen! Jag blir galen på sånt.. skaer som bara inte fungerar som det borde... Han måste göra om hela ringen!! Han har lovat att den skulle bli klar denna vecka senast så vi får väl se. Men tänk om vi står där utan ringar!! Gahhh..
Annars så ska vi provfixa med håret ikväll, jag och min kompis.. Vi får se hur det går. Ska bli kul iallafall. =)
Å vet du! Jag är ju relativt nyinflyttad i Skellefteå och har väl inte skaffat mig ett så stort kontaktnät än. Visste att om det blir nån möhippa så blir det antagligen i Tärnaby kvällen innan eftersom alla ima kompisar är samlade då. Men i torsdags, när jag var arg och sur och trött på denna guldsmed så blev jag totalt överraskad av tre tjejer som är tillsammans med några av Marcus kollegor. De spökade ut mig snällt och vi for oväg på minigolf och en mysig kväl med matlagning och vindrickning! Det var så otroligt uppskattat och oväntat. EN riktigt MYSIG möhippa. Jag blev så glad!!
Bordsplaveringen blev jag klar med förra veckan. Trodde det skulle ta grym tid men det gick så bra.. förstår inte men där hade jag sånt flyt. Men de är man värd ibland.
Nä, du får ha det så bra Marie!!
Många kramar på dig!!
Och lycka till med allt ni har kvar att göra? Vad har ni kvar att göra förresten??