Inlägg från: Lindblom |Visa alla inlägg
  • Lindblom

060708

Oj 12 dagar kvar? Ni måste skämta!?
    Jag ska boka blommor och tårta.
    Köpa underkläder
    Boka transporter för både oss och gäster.
    Pacering
    Vigselprogram
    Träffa kantorn
    Festprogramm
    Välja musik till kvällen.
    bordsdekoration

och säkert 1000 saker till :o

• Lindblom

hihi nej jag bor inte i Stockholm och jag ska ha bakelser istället för tårta så det behöver inte bokas förrens 2 dagar innan :)

• Lindblom

Ja ni nu närmar det sig med stormsteg. Jag har kvar:
    *Hämta klänningen från kemtvätten
    * Göra vigselprogram
    * Göra det sista på festprogrammet
    * Lägga in lite mer musik i dj-in-a-box (har ca 6 timmar nu)
    * Maila restaurangen och kanske ändra placeringen något.
    * Gå ner 8 kilo och få en snygg bränna ;)
    * Lämna såpbubblor, kartor och vigselprogram till vår toastmaster.
    * Boka buss (har fått in en del offerter)

Men nu är det dags att hämta småtrollen (3 & 4 år) från ett barnkalas så nu är det slut med planerandet tills de har lagt sig ikväll.
    Ha en skön sista söndag som ogift!

• Lindblom

verkar som om det blir regn till helgen. :(

• Lindblom

Nej usch vad de ändrar sig. först regn i Göteborg, sedan strålande sol och nu regn igen. *suckar* Fast idag har det enligt SMHI legat mörka moln över göteborg, och jag har i alla fall haft strålande sol...
    JAja gifta blir vi ju i alla fall, men det hade ju underlättat en del om solen sken.

• Lindblom

Nä fy vad trist. Jag hade blivit så arg!
    Ja nu vet jag ju inte var du bor, men här i Göteborg var det inga problem att ordna tårtan bara 1 vecka innan så det ska nog lösa sig för dig också. Lycka till!

• Lindblom

Shit bara 2 dagar kvar nu! Idag ska jag:
    * Hämta min klänning
    * Stryka dotterns klänning
    * Skriva ut vigselprogrammen om prästen mailar och har godkänt dem.
    * Göra klart festprogrammet om restaurangen mailar och meddelar om bordsplaceringen går bra.
    * Göra en karta och vägbeskrivning åt de gäster som kör från kyrka till festlokal.
    * Lämna vigselprogram, såpbubblor och kartor till Toastmaster.

Det känns som att bitarna börjar falla på plats så smått. :)

Kollade precis SMHI också och de har ändrat vädret för GBG igen. Nu är det drygt 20 grader, molningt men inget regn som gäller för lördag. Tjoho! =D

• Lindblom

Nej tjejer nu är det bara fööör nära! Panik! ;)

Igår skulle vi göra klart festprogrammen och placeringskorten. Tror ni jag hade köpt tillräcklligt med papper? Självklart inte. Men men den som lever lär. Kanske blir jag något bättre på att räkna av det här.
    Vaknade supertidigt idag och började skriva listor i huvudet på vad som ska göras. Lämna dricka i lokalen, hämta ring, köpa paraply *suck*, klippa dottern, göra klart placeringskort och programm, städa hela huset, gå ner 8 kilo (återkommande punkt ;)) Ja det kommer bli en lång dag.
    Ni då? Lugna som filbunkar?

• Lindblom

Virvla: hur har det gått med tårta?

Svar på tråden 060708