Inlägg från: Brud0607 |Visa alla inlägg
  • Brud0607

060708

Här är en till som gifter sig den 8 juli. Jag börjar bli nervös nu och jag måste försöka samla ihop mig så att jag får gjort det sista. Tack och lov att jag är ledig annars vet jag inte hur jag skulle ha hunnit med allt.

Vad jag har kvar att göra:
    - Prata med prästen, han ringer mig imorgon.
    - Testfota i kyrkan. Hoppas bara att vi får tillgång till kyrkan någon dag innan, samt någon timme innan vigseln.
    -Gå in skorna
    -Pusta på bordsplaceringen
    -Skriva placeringskorten
    -Göra klart festprogrammet
    -Lämna in klänningen som är för lång
    -Hämta ringarna
    -Ev gå och sola i solarium. Jag vet att det är sol ute men jag får så lätt linjer och jag måste få bort min hemska acne på ryggen.
    -Tvätta sjalen som jag ev ska ha på kvällen då slöjan åker av.
    -Packa en liten nödväska
    -Dansa soldansen, jag vill ha vacker väder.

Vad har ni andra kvar att göra?

• Brud0607

Ja, det är inte klokt vad tiden har gått fort. Jag har planerat i över ett år och nu är snart dagen här. Vi träffade prästen idag och då kändes det hela så verkligt.

• Brud0607

Jag tittade precis på vädret på smhi. Vi ska få regn på lördag. Jag hoppas innerligt att de hinner ändra prognosen fram tills dess. Jag fick en stor klump i magen nu.

• Brud0607

Nu har de ändrat porgnosen igen. Från regn till strålande sol och 28 grader.

• Brud0607

Nej, nu ska jag sluta titta på väderleksrapporterna. Smhi har ändrat prognosen för Norrtälje tre gånger på ett dygn. Jag hoppas bara att de till slut bestämmer sig för strålande sol. Eller allt utom nederbörd blir bra.

• Brud0607

Tjejer, lycka till! Nästa gång jag skriver här är jag gift och ni med. Ha en fantastisk dag.

• Brud0607

Hej tjejer!
    Jag hade en fantastisk dag. Allt, och då menar jag allt blev helt perfekt. Jag kommer att skriva en ny tråd och berätta.

Svar på tråden 060708