Inlägg från: morsian-brud |Visa alla inlägg
  • morsian-brud

060708

shit va mkt ni har att göra!!

Vi har typ några detaljer kvar..
    -toastmaster x2 tar hand om programmet, men jag tror att måste kolla lite efter den..
    -ringarna ska kraveras, håller p att undersökka priser, där finns stora skildnader!!(jag e snål)
    -bröllopsbilen hörde vi förra veckan att det e sönder (veteran bil, så förstår man)..men vi kan nödfall ta pappas bil(nån "fin o dyr" modell), så det e ingenfara..
    -största problemet e dans!JAG kan inte dansa!
    -några detaljer p feststället, men det e bara typ ett e-mail så blir dom fixad!

hmm--säkert dyker upp under nästa veckan små saker..men men det ordnar sig!
    (jag har planerat noga 1½år så jag tror att jag har koll va måste göras)

• morsian-brud

vi gifter oss i finland..kollade aftonbladets prognos..det lovar +27c!hoppas det håller! vill gärna ha varm o soligt!!! (så som alla :) )

• morsian-brud

Vi har kommit "hem" (kommer att vara hos föräldrar ensamma en vecka)..killen sover o jag e förbannad!!!

Jag kommer skriva ett nytt inlägg om varför jag e arg!(rublik: jävla fotograf)

Igår var det häärligt!jag var sååååå fin o gubben var snygg!Vädret var underbar, bara sol, men så som man brukar klaga..det var f varmt (aldrig nöjda)..

Vi hade bokat ett dubbelrum, o vi hade fått stooooor svit med bubbelpool!allt var jätte bra!

Min pappa godkände ej brudvals, så den fick vi dansa om! (vi hade ALDRIG dansat ihop, o jag kan ej valsa)..

Svar på tråden 060708