2008 Sommarbröllop, tråd 2
Lanzara:
hur mycket kostat klänningarna?
Lanzara:
hur mycket kostat klänningarna?
och ännu en till...
Lanzara 1/3-08
MrsNyberg2B 14/6-08
MsNordqvist 8/8-08
lillithsmamma 8/8-08
Bride Aug-08 8/8-08
June20 080808
vilse i djungeln sommaren 2008
lill mama 8/8-08 eller 9/8-08
Läser och läser...nu såg jag hur mycket klänningarna kostade Måste läsa mig igenom tråden
June 20: Tack!
Försöker hänga med här, men blir nog lite svårt...
Mysan98: Fint med vinterbröllop
Jag kanske ska berätta lite om mig själv. Jag bor i Stockholm, pluggar. Min fästman pluggar också men han blir färdig i sommar Min fästman rövade bort mig till Venedig i april förra året där han friade...jag hade verkligen noll koll. 13 timmar innan vi åkte till Venedig berättade han att jag skulle åka hem och packa min väska eftersom vi skulle åka bort någonstans, men han ville inte berätta vart. Han sa bara ungeför vilka kläder jag skulle ta med mig. När vi hmnade i tyskland (mellan landade)så trodde jag vi var framme....då trodde jag vi skulle träffa några vänner som bor i tyskland...så vi gick ut och jag kollade runt och letade efter dom (han lurade mig verkligen) efter en stund så sa han ann det var inte slutdestinationen utan att vi skulle vidare!! Att vi skulle till Venedig!! Dag nr 2 friade han den 8/4-05.
Märkt att man måste vara tidigt ute när man ska boka lokal, så jag kollar runt här. Vi funderar på att ha ca 55-60 gäster. Bröllopsresan blir till Maldiverna.
Tack så mycket alla! Känner mig välkommen
Lanzara: Ska kolla lite mer på klänningarna, men de jag sett ser fina ut.
Jag ska skicka lite länkar till dig om Maldiverna sen, det är min fästman som kollar upp smekmånaden och jag har mest hand om att kolla runt om bröllop
Är det någon som ska gifta sig i Sthlm eller som kommer härifrån?
En fråga, kan man ha ett borgerligt bröllop i en kyrka?
Har letat efter fina inbjudningskort men inte hittat någon jag fastnat för, så funderar på att göra egna...kanske med tapet. Någon som har andra förslag?
June20: Tur att jag frågade här :-S men nu vet jag, tack för svaret, men då blir det nog inget kyrkligt bröllop för vår del. Det är jättemysigt med kyrkor men vi är inte troende, så det skulle kännas dumt att bli vigd av en präst.
Lanzara: hesidan som min fästman har kollat in (Maldiverna)är, www.indsen.se. Där hade de massa information om maldiverna!
Jag har varit inne på svartbrud.se men jag visste inte att man kunde bli medlem...ska kolla upp det nu
SVARTBRUD:
MsNordqvist
Lanzara
June20
Mysan98
lill mama
Lanzara det ska vara www.indcen.se/, hade skrivit fel
Nu ska jag till skåne över helgen, har aldrig varit där förut! Ses på söndag eller måndag!