Inlägg från: anna&rolle |Visa alla inlägg
  • anna&rolle

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Hej hej, jag är ny i denna tråden.. Jag och min fästman ska gifta oss sommaren 2008... fick tips att de va fler här som planerar till 2008. :) Kände mig knäpp innan jag fick veta det.. ska försöka hänga me så mkt som i tråden så jag blir en av "er".

• anna&rolle

snitte: Tack så mkt!! Hur ligger folk till i planeringen då?

• anna&rolle

Snitte: oj, nej så längt har inte vi kommit än... vi funderar på var vi ska ha de till att börja med, eller jag... jag är ju mer engagerad än rolle.. :) haha
    Vi bestämde igår att vi skulle gifta oss sommaren 2008, så han har inte ens firat än... men de gör ju inte så mkt, för vi är redan förlovade...

• anna&rolle

Snitte:Jaha, inget datum än här inte... de säger han at man inte kan veta nu. som sagt, jag går in ganska mkt för de hela men inte han.. killigt tror ja.

MsNordqvist : Tack tack!!

• anna&rolle

MsNordqvist : nehe ok, men ni har planerat tillsammans? Varför ska ni gifta er just 2008? :)

• anna&rolle

Nu ska vi se på tv här, men återkommer till tråden imorrn kanske. Ha de så bra allihopa!!

• anna&rolle

MsNordqvist : för att han tar sin examen nästa år, och så blir jag 25 2007 och då är de tänkt me frieri, och så bliev de sommaren 2008 för han ville ha ett sommarbröllop. :)

• anna&rolle

lillithsmamma : Tack!! :)

• anna&rolle

June20-GBG
    Helmborn2b-GBG
    MsNordqvist-Skellefteå
    lillithsmamma-Vagnhärad
    Lanzara-Finland
    Madeleene-Gävle
    Lisse-Karlskoga/Örebro
    Snitte-Karlstad
    Tizzeltazz - uppsala el stockholm
    anna&rolle - Göteborg

• anna&rolle

Tänkte bara säga hej till er alla, köpt två bröllopstidningar. :) Men fortfarande inget nytt ang plats.lite trist, men de är ju ett tag kvar så de är ju inte ngn brådska. Nu ska jag åka till jobbet,. Ha en bra dag alllihopa! Anna

• anna&rolle

June20 Hej hej! Neee, så långt har vi inte kommit än... killen haka på och kläckte ur sig igår att han kommit på ett datum som han ville gifta sig på, så de va ju ett framsteg! Så nu har vi bestämt ett datum med, 080808. :) Håller på och letar platser febrilt nu.. :) Kraam

• anna&rolle

Är de många i gbg som ska gifta sig 080808? Kanske bra o veta så man inte behöver slåss om samma ställe... :)

• anna&rolle

Hmm... ingen som kan svara på om de e fler än jag som ska gifta mig i göteborg? 080808.. Kram

• anna&rolle

MsNordqvist: okej tack.. :) Vet du om de bokat osv än? Jag har ingen aning om va vi ska gifta oss... grymt jobbigt. Jag ill ju gärna börja tilla på sånt redan nu. :)

• anna&rolle

MsNordqvist: jo de tror jag med, men inte mina föräldrar. de tycker jag är helt ute och cyklar... Min pappa ska betala så han har ju lite och säga till om ändå. Har du ms`n?

• anna&rolle

MsNordqvist : gör man inte? Assså allt är en djungel för mig.. jag vet inte ens var vi ska vara än..! Hmm.. men kostar de inget så e de ju lungt.. :)
    June20: Okej.. hehe,då kanske inte ja heller skriva var jag tänkt osv..?
    MsÖberg:Okej, va trevligt, då är vi iaf minst två. :)

• anna&rolle

Hej allihopa! Har jag missat mycket? Jag jobbar massa o mer blir det, så jag hinner ju inte sitta här! :( Vi har iaf nog bestämt oss för plats o ska boka på måndag.. tidigt, men de va var de rekomendera. Hoppas alla i tråden mår bra i de varma vädret. Kramar till er alla!

• anna&rolle

Hmm... en fråga som inte hör till de no prata om just kanske, men hur många gäster ska ni `ha??

• anna&rolle

Hmm.. Lägger till mig själv. :)

June20 22st
    Snitte 60M-120K
    MsNordqvist 80-90
    lillithsmamma ca fyra vigseln 55 festen
    Anna&Rolle: 50 stycken ca!

Kul att se hur många ni ska ha, då får man en uppfattning. Jag är fortfarande ganska förvirrad.. Men de börjar arta sig, snart bokat ställe, bestämlt antal osv. :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2