• Paradise

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Va härligt å se att man inte är ensam om å börja planera sitt bröllop även att det är 2år kvar ;)
    Trodde nästa jag va lite knäpp där ett tag...(min m2b tycker nog det iallafall) ;)

...dock vågar jag inte göra några direkta inköp ännu .Är jag dum som tänker så?
    Var på IKEA häromdagen å såg dessa billiga vaser (avlånga smala) Perfekta till å ha kallor i, vid dukningen till festen...men då måste jag köpa in minst 12st..det är ändå en slant, å tänk om ja ångrar mej senare! *beslutsångest* ;)
    Har flera samma problem som jag? *hoppas* :D

• Paradise

Brud 2008:

Vi vet vart vi vill ha bröllopet, vilken lokal, kyrka etc.
    Även vilket datum. Men inget är ju bokat ännu..får ta å vänta nåt år till...*suckar djupt* Det är ju så låååångt kvar!!! *otolig* Vill kunna börja med inbjudningskorten å inköpen nuuuu!!! :D
    Men jag är lite rädd för att man kanske tappar "intresset" för allt pyssel om man redan har börjat planera..Men känner jag mej rätt så blir det inte så! ;)
    Själv då? Har du inte inhandlat något alls? Inte ens ett liiitet smycke eller något tillbehör till inbjudningskorten?! *hihi* ;)

• Paradise

ÅÅh man tackar för all vänlighet!!! Jättekul att man hittat hit där alla är i samma sits! :) Megaskönt å kunna få lite råd å få prata av sej lite när man behöver! *glad*
    Min sambo och jag vill ha vårat bröllop lör den 9 (eller blir det den 10:e?) augusti 2008(helst hade vi velat haft det den 8/8...men det är ju tyvärr inte en helgdag..mina morföräldrar gifte sej 8 augusti -43, så det hade varit trevligt å startat en liten tradition *ler*)
    Jag själv är från Vimmerby, så vi kommer ha bröllopet där! :) (bor i Jönköping nu)

• Paradise

MsNordqvist

Helt omöjligt är det ju iochför sej inte! En fredag borde ju gå lika bra, men eftersom det är så sent under sommaren så kanske de flesta börjat jobba igen och jag vill att alla som vi bjuder ska kunna komma..
    Många av dem som vi bjuder kommer åka långväga.
    Detta får jag allt ta å diskutera med min m2b! ;)

• Paradise

MsNordqvist:

Det har du helt rätt i! Ska prata med gubben hemma så får vi se vad vi kommer fram till..heeelst hade vi ju velat haft 080808 då vi förlovade oss 060606 ;)

• Paradise

lillithsmamma :

Tack så jättemycket!! Och jag får samtidigt passa på och säga grattis i efterskott! :)

• Paradise

MrsNyberg2B - Nämen va trevligt!!! Vi bor ju inte alls långt ifrån varandra!! Då kanske vi kan ge varandra lite tips å råd framöver när det börjar närma sej!

När var erat bröllop planerat? :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2