2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
jag gillar antagligen också att planera, eftersom jag inte kan slita mig från denna sida...
vilse i djungeln
Är nån av er från Mora?
nä, men jag bodde i Mora i två år. Det första året vi var tillsammans var mitt sista år i Mora. Vi hade det så mysigt där och båda trivs väldigt bra där + att det är så otroligt vackert runt Mora (funderar faktiskt på att flytta dit den dan vi ska köpa hus...)
vilse i djungeln
Ja, Mora-trakten är vacker. Typ hela Dalarna är vackert Pappa bor i Orsa, ca 1 mil norr om Mora
vilse i djungeln ja det är nog dyrt men vi har valt att ändast ha två vittnen rymma iväg med vittnena sedan när vi kommer tillbax till svergie ha en liten midag för de närmsta familjen :) då blir allt genast billigare ;)
lillithsmamma
känns som det vore skönt, men eftersom min familj redan tjatar om att vi ska gifta oss till sommaren kommer de nog slå ihjäl mig om vi rymmer...
Har du nån gång varit i bäcka herrgård? Ser fint ut på hemsidan men det är inte helt lätt att se hur det ser ut på riktigt?
Vart ligger Bäcka Herrgård?
MsNordqvist
sorry blandade ihop er lite där... bra att du fattade...
Det ska ligga vid orsasjön, mellan våmhus och orsa.
MsNordqvist
Nej, inte är det för mycket ifall färgerna matchar och de är vackra!! Det är ju det viktigaste att man är nöjd och att de ser bra ut, så får det vara hur många färger som helst, eller hur?
Okej, "mörkrosa typ", det låter bra! Jag har nämligen funderat lite på rosa också... Det är vackert, och i början av mars har solen börjat titta fram på dagarna och det vore därför vara roligt att ha lite vårigare färger... Eller vad tycker ni??? (tar gärna emot tips!)
Kollade annars in er bröllopssida!! (vår är anonym ännu, vi är lite hemlighetsfulla, dels för att vi är så unga!) Vilket roligt sätt ni hade träffats på!!! Man får känslan av att ni verkligen passar tillsammans!!
vilse i djungeln
Har du någon länk?