Hej tjejer!! Kul att ni är så aktiva - det har varit måååååånga sidor att läsa igenom :)
Här har livet varit lite upp och ner. Min systersons namngivningsceremoni för 3 veckor sen var lite gullig. Det var de själva som höll i ceremonin och den handlande väl mest om att välkomna den lilla killen i släkten.
Några dagar senare dog min farmor. Hon blev förvisso 96, men det som föregick dödsfallet var att personalen på hennes äldreboende GLÖMDE BORT henne i solen - en sån där super varm dag. Hon var medvetslös när de hittade henne igen och på den vägen är det. Har alltså inte varit så supersugen på bröllop i några veckor.
Till lite av det som har hänt under tiden jag varit borta:
Välkommen till alla nya. Misstänker att ju närmare 2008 vi kommer desto fler kommer vi att bli här :) Skönt bara att veta att vi inte är de enda "knasbollarna" som är ute i så god tid hehehe.
June20: Det är jobbigt med vänner som beter sig så knasigt som din kompis. Är inte i samma sits längre, men min bästa vän hade en så period för några år sen. Allt jag köpte (kläder, saker, möbler eller liknande) eller tänkte köpa sprang hon och köpte också. Jag och min dåvarande sambo skulle måla om i vardagsrummet och tänkte välja en grön nyans. Då valde hon att måla om sitt vardagsrum i en grön färg också (hon bodde i en likadan lägenhet som vi). Det hela blev just som du känner just nu - att man inte ville berätta om någonting till sist med risk för att man kunde skapa ett kopieringsbehov eller att hon skulle försöka bräcka det. Det gick över efter att hon separerat från sin kille så nu är hon "normal" igen :)
Jag har inte köpt så mycket saker till mitt bröllop ännu heller. Lite papper för att börja göra ett utkast till våra inbjudningar och ett helt gäng bröllopstidningar förstås (men det räknas väl knappast)
Jag träffade min M2B på nätet som flera andra här inne verkar ha gjort, närmare bestämt på Lunarstorm. Jag hade uppdaterat min dagbok och då ser man ju de senaste 50 uppdaterade. Valde något som lät intressant och hamnade i min älsklings dagbok. Tyckte att den han skrev var intressant och lämnade ett avtryck i hans gästbok. Fick ett litet lustigt första intryck av honom då alla som hade skrivit där (och som verkade känna honom) var i 16-års åldern och han var drygt 30. Trodde han var en sån där som tyckte om småtjejerb :) Inlägget ledde till en dialog och ett halvår senare när det varit slut mellan min kille och mig i ett tag så vågade han fråga mig om vi skulle träffas. Mitt hjärta gjorde en stoooor volt när vi sågs för första gången och det enda jag kunde tänka var "wow vilken pudding - hon ska jag gifta mig med" och sen var det bara kärlek från bådas håll för hela slanten :D