• paige

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Funderade lite på en sak, hur många brudtärnor ska ni ha? Kan inte välja bort någon. och vilken färg på deras klänningar?

• paige

Jag funderar på att ha tre, ser snyggt ut och så kan jag som sagt inte välja bort någon.
    Men det blir min syster som får välja klänningar.

• paige

Godmorgon flickor.

Snitte, kul att du oxå ska gifta dig i värmland! Forshaga kyrka hmmm, tror inte jag set den ( är inte härifrån från början ).
    Men små vita kyrkor är jag svag för iaf.
    Dock ska inte vi gifta oss kyrkligt utan letar den perfekta utomhus platsen, Tips?
    Bor du i karlstad nu?

Min älskling och jag hade våran 3 års dag den 6 juni, så vi har varit tillsammans 3 år och 2 dagar! så när vi gifter oss blir det 5 underbara år!

• paige

snitte, mysigt med hus!
    Vi vill oxå

Jag skulle oxå utan tvekan gifta mig idag men ser fram mot att planera med min älskling
    Vi kallar redan varandra "min blivande fru-man"..tror folk runt oss tycker vi är lite fåniga men jag hävdar att man kan vara nyförälskad hur länge som helst!

• paige

Hej..har int hunnit kika in här på några dagar.
    Hur går det för alla?
    Idag har jag o min syster varit runt och tittat ut ställen för vår vigsel (är alltid bra att vara ute i god tid).
    Hitta några riktiga pärlor

Vi har diskuterat min älskling och jag och kanske, kanske flyttar vi fram bröllopet till 07 Hoppas,hoppas.
    Tycker han är sååå underbart gullig som knapt kan vänta han heller.

• paige

Det är skönt att man kan ta jobbet med sig ut i solen

Ms Nordqvist- Ett Juni bröllop är nog inte fel Vi diskuterar fram o tillbax om det ska bli pingst el midsommar. Vackert är det iaf så här års!

• paige

Ms nordqvist
    Jag har eget företag

Jag kanske har missat det, men gifter ni er 07? Min baby fyller år mellan pingst och midsommar och vi blev tillsammans 6 juni, förlovade 3 juni så där någonstans passar det så bra för oss. Måste ha syren och liljekonvalj blommandes, så underbart! Älskar den svenska sommaren

• paige

Jo det är lätt att det blir så

• paige

Hm, är pingst SÅ tidigt..Tror jag tog förgivet att det var som i år.

Det viktigaste är iaf att jag blir hans!

• paige

ICa? Då kanske du hittar en lika fin fontän på något trevligare ställe

Var i sverige gifter ni er?

• paige

MsNordqvist
    Ser ut som det blir midsommar för oss oxå, det ÄR verkligen underbart vackert då!

Även om det rengnar kommer det vara perfekt. Har hittat världens bästa och snyggaste vita tält isf

• paige

Lanzara-
    Kul att läsa om hur ni belev ett par, tycker sådanna sagor är så mysiga

Var ett tag sedan jag var inne här, hoppas det är bra med alla och att bröllops planerna går som de ska!

• paige

MsNordqvist-
    Ja, det var ett tag sen

Planeringen går bra, lite för bra. Behöver lugna ner mig ibland. Har varit och tittat på tyg till min klänning och jag tror den kommer bli helt underbar!
    Letar fortfarande efter den perfekta platsen..
    Hur går det för dig?

• paige

MsNordqvist-
    Blev det midsommar?
    Vi spikade midsommar här om dagen, kommer bli så underbart!

• paige

MsNordqvist

Kul med någon på exakt samma dag!
    Absolut får vi ha koll på varandra! Tips och ideer är oxå välkommet

Hur långt har du kommit med gästlistan?

• paige

MsNordqvist

Tänker ungefär som du. Självklart är det ett tag kvar och det är lite svårt att veta nu. Men jag har mina vänner jag haft sen jag var 5 år och min släkt och det kommer inte ändras!

Vi kommer ju inte gifta oss kyrkligt så en del tycker vi inte ska slå på så stort men jag anser att min älsklings och min kärlek är värd att fira på bästa möjliga sätt.

Tror vi blir bort mot 80 personer, känns ganska lagom!

Har du valt klänning?

• paige

MsNordqvist-

håller förfullt på att rita min klänning

Har hämtat lite tygprover och pärlor igår. Ska sy upp ett prov ex som går att ändra lite sen får en sömmerska sy upp den slutgiltiga klänningen!

Rita din egna så blir den bara din!

• paige

Hej alla!

Hoppas ni haft en underbar midsommar!

Det slog mig inte bara en gång under dagen att om 2 år händer det!
    Och nu är det mindre än 2 år kvar innan jag och min älskling gifter oss!

• paige

Snitte-

Har varit ute vid alster o tycker det är jättevackert där!!
    När är det din stora dag är?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2