• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

Chokladtårtan:
    det måste vi få se bilder på! både hur du tänkt klänning o annat o sen måste du ju självklart visa bilder hur det blev sen....fast det lär ju ta ett tag innan dem HEHE ;)

• June20

lillithsmamma:
    ca 1år innan tänkte jag så man hinner fixa nåt samt om jag i slut ändan bestämmer mig för att göra Secretbox så vill ja kunna göra det i tid o se på bilderna mm.

• Brud23Augusti2008

Här har ni oxå en som planerar att gifta sig nästa sommar får man vara med här då kanske. Jag har inte bokat nått än , men ska göra det nu i juni. Det är lite problem jag måste ordna upp först.

• Brud23Augusti2008

förlåt jag skrev i fel tråd , det ska ju vara den för 2007 , sorry

• lillithsmamma

snyft budades över på min klänning dumma giriga person hon gör det bara för att retas skojar bara är inte allvarlig i det om henne .

• Mysan98

Åhhh här finns ni ju - tjejerna som ska gifta sig 2008. Jag ska också gifta mig det året fast inte på sommaren utan 12 januari. Hoppas det finns lite plats för mig här också.

• lillithsmamma

Mysan98 visst du får plats här :) alla 2008 års brudar får här plats. hur ska ditt bröllop ,blommor,frisyr klänning se ut?

• Mysan98

Vi har inte hunnit så där jätte långt i vår plannering ännu utan just nu är vi mest i ett stadium där jag surfar runt och letar idéer medan min fästman förkastar allting :) Nä riktigt så illa är det inte egentligen.

Vårt färgtema kommer att bli marinblått, ljusblå och vit med silver som accentfärg. Temat blir snöstjärnor (vilket är föga originellt på vintern ;))

Vi har beslutat att följa den urgamla traditionen att min blivande ska köpa min brudbukett åt mig. Faktum är att jag litar till 95% på hans smak och han vet ganska väl vad jag tycker om och vad jag absolut inte vill ha.

Så just nu sitter vi och funderar på utformandet av inbjudningarna men då mer hur själva utseendet ska vara och inte så mycket texten. Det är mest ett massa letande efter rätt nyanser och sånt. Tänk att det ska vara så svårt att hitta rätt nyans av ljusblå....

I övrigt har vi inte hunnit så mycket längre... Jo min m2b har hunnit hitta vad han vill ha på sig också på vår stora dag, men expediten i affären harklade sig lite fint och sa att just den modellen kanske har utgått lagom tills det är dags (han ska hyra) så jag räknar med att vi måste ut och titta åt honom en vända till.

Så under jakten på rätt papper så sitter jag mest och plöjer igenom en massa hemsidor. Det är tur att jag inte betalar minutpris för surfandet för då skulle vi inte ha råd med bröllopet sen hehehe

• Mysan98

Glömde säga att jag har stor panik över klänningen för jag har hittills inte hittat något jag är intresserad av... Det är inte mitt bröllopsmode just nu

• Brud23Augusti2008

Får jag oxå vara med här vi planerar oxå på att gifta oss nästa sommar.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2