MsNordqvist
Ja de e klart att jag bestämmer färgerna i slutändan, men jag måste ju i alla fall låtsas fråga honom... Ysch, vad man är hemsk, men det är ju ett faktum att de inte bryr sig lika mycket och dessutom har vi kanske ett lite bättre sinne för vad som ser bra ut??!!
Jag går i gymnasiet ännu (på 18:e året bara)... Och efter det har jag tänkt studera teologi och historia för att bli klasslärare så småningom... Så ser mina planer ut nu i alla fall... (Och som du har märkt gillar jag att planera långt på förhand! )
Annars, testade just att skriva budgetlistan... Fick en liten chock... Resultatet blev: 156 400.... Så, kanske man borde tänka om lite, men det var inte många av dedär kostnaderna man kunde dra ner mycket på. Förståss lite på alla, men...Måste fråga lite av er:
- Vad kostar mannens kläder att hyra?? Han skall ha en sån (ysch, jag vet FORTFARANDE inte vad det heter!) där "jackan" går längre ner över baken, en väst under osv. Jag tror ni vet!! Skulle vara tacksam om ni kunde namnge den!
- Vad är kuvertpriset på maten och efterrätten i normala fall? Mer än 500 kr/person? (jag har verkligen ingen aning, men det var maten som drog upp kostnaderna!)
- Vad kostar tackkort + foto från fotografen? Lönar det sig att göra egna??
- Vad blir cirka-priset på inbjudningskort om man gör dem själv. Förstår ju att dethär kan variera beroende på materialet, men vad har ni tänkt er??
I alla fall insåg jag att det var bra att jag testade detta nu!! Så kanske det blir lite mer motiverande att spara!!