Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

hej hopp nu sitter jag och letar söta bilder till kort till min brorsas student har ni kikat in denna sidan: hem.bredband.net/narnia/

Jätte söta bilder till festprogrammen inför bröllopen :) men till mycket annat också!

• Snitte- 5/7-2008

men jag som tyckte vi gifte oss tidigt... :) hihi härligt med tjejer som vågar ta beslut tidigt i förhållandet. Man kännber ju faktiskt när den första "blinda förälskelsen" har lagt sig om man vill leva med personen i fråga.
    Jag hade gärna gift mig imorgon.l.. :) men ekonomin och alla planering( som är väldigt rolig...) måste ju hinnas med

• Snitte- 5/7-2008

nu menade jag ju inte dig paige eftersom vi typ har haft våra män ungefär lika länge... :) hmnn tips på platser jag ska fundera så ska jag återkomma

• Snitte- 5/7-2008

Jag och min sambo bodde nyss i Karlstad men nu har vi flyttat 2 mil utanför till Forshaga till ett litet hus... flyttade i april :)

• Snitte- 5/7-2008

Nu ska jag kila iväg och gratta min brorsa :) fick ut några riktigt fina bilder från sidan jag länkade om förut :D

återkommer i eftermiddag/kväll..

Kram kram

just ja måste bara skriva... köpte fluga och maggördel (eller hur det nu stavas) till min m2b igår som han ska ha till bröllopet... den var precis i rätt färg.. :)

• Snitte- 5/7-2008

tjenna tjenna!

Nu har jag firat färdigt min brorsa... provade på min käraste de klädesdekorationer jag köpte igår och han var såååå fin.. :) tog kort som jag ska lägga ut på svartbrud inom en snar framtid.. :) hihi har inte bestämt om han ska ha det för då måste han ju ha frack... men men kul att ha flera alternativ :)

• Snitte- 5/7-2008

Halloj nu har jag lagt upp bilden på detaljerna till min käraste på svartbrud... är ju perfekt färg men vet ännu inte om han ska ha det... då måste han ha frack till och jag hade planerat kavaj... hmn...

• Snitte- 5/7-2008

Halloj tråkigt avslut med fotbollen :(
    jättesynd oxå att höra att sommaren inte börjat som du ville MsNordqvist... hoppas fortsättningen blir trevligare...

Själv sitter jag med min M2b vid datorn nu och ska kika vidare i bröllopens tecken.. :D

• Snitte- 5/7-2008

Halloj jätte söta klänningar!

Jag fick just ett problem.... :/
    en väninna som jag har tänkt att bjuda på bröllopet ( vi har känt varandra sen vi var jätte små...) har gått och blivit vegan!!! hon kommer snart över och jag vet att hon varit vegetarian men nu alltså VEGAN!!! vad ska man ha för mat till henne på bröllopet???

Har ni någon vegan som kommer till ert och vad ska man bjuda på då????

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2