Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Halloj jag min svärmors kompis ska göra maten hon är kock och jobbar på ett catering företag så jag kanske bara ska överlåta "problemet" till henne...

Är ju med och bestämmer all annan mat så jag blev lite panikslagen när hon kommer och har blitt vegan.. jag menar jag kan INGET om sådan mat....

oj, inte ens bivax.... måste ju vart jätte jobbigt jag menar vad äter man då?? ärtor bara eller ... ;)

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer svårt det där med datum efter hur det ser ut och så... jag tycker sverige är fint "nästan" vilken tid som helst på året... :)

lillithsmamma: klart den blir fin!!! Ska du byta klänning efter vigseln?

• Snitte- 5/7-2008

halloj loj!!
    vilket härligt väder det har vart idag! man har nästan inte orkat vara ute för det har varit så kokande... :)

Nu sitter jag på jobbet och har just bakat chokladbollar...( härligt jobb jag har ;))

Så sitter jag och funderar på musik till kyrkan, har ni bestämt någon sång eller så som ni vill ha med?

• Snitte- 5/7-2008

Nej fy vad tråkigt när det blir så...
    jag och min hund har mest hållit oss inne faktiskt försökte vara ute och sola lite men jag orkade faktiskt inte...

Får kämpa med solbrännan om 2 år istället :)

• Snitte- 5/7-2008

Har ni kommit något vidare i bröllopsplaneringen då?
    Jag börjar bli lite smått nervig.... det verkar som om min m2b ska fria på riktigt snart.... då blir ju allt offecielt( eller hur det nu stavas)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2