• sweet saint

morgongåva till honom

finns den nån snom kan ge förslag???
    ringar, armband o örhängen finnes redan, och han är ingen sectret box person.

anyone??

• Svar på tråden morgongåva till honom
  • Skärgårdsbrud 6 maj

kärlekscheckar kanske? beror ju på i vilken prisklass du menar.

• brud 11/11

e han golfare finns det nu en gps över banorna.. supergrej om han e intresserad av golf

• Here comes the bride!

brud 11/11,

Vad är det för något???
    Vart får man tag på en sån och vad kostar den?

Sambon är nämligen golfnörd så det skriker om det och jag har haft svårt att komma på vad jag ska ge honom :)

• sweet saint

Tack för alternativen.
    Tyvärr är han inte en golfare.. , men det här med checkar kan ju vara intressant... prisklassen ja.. det viktigaste är att det passar perfekt till honom, men någon överdriven summa ska det nog inte handla om.... Men som sagt ALLA alternativ är välkomna då man även av den dyraste grejen kan göra en budgetvariant!!!! so hit it!!!!

(han spelar golf men inte den dyrare varianten.. mer i skogen på gräs vid en camping ej bangolf då vill säga.. Det tyckar han är kanonkul, jag med för den delen.. vi ska bo inärheten av den campingen i samband med bröllopet, så det kan bli kul!!! )

• Nasse7

Det bästa är ju att försöka lyssna av vad han vill ha. Min sambo har pratat länge om att han vill ha en klocka som tål vattendjup som han kan ha när han dyker och även om det kan verka tråkigt ska jag ge det till honom eftersom jag vet att han så gärna vill ha det.
    Presenter i allmänhet är alltid svårt, men försök vara uppmärksam så dyker det säkert upp något som "åh det där skulle vara bra..."

• sweet saint

ja visst!!!!! Problemet som gör mig gaaalen är att han inte kan säga vad han vill ha!!! sån har han alltid varit, så det är jättesvårt att gissa sig fram! Han älskar film o musik, men har redan allt, samt intressanta korserter är redan bokade då han jobbar med sånt.. Filmer.. han har över 2000 och det som han inte har ännu hinner han köpa innan jag ens reagerat typ...hotellrum på ett finare hotell vore alternativ, men vi bor på hotell minst en gång imånaden då jag får rabatt via mitt jobb och vi älskar att hitta på saker för att bryta vardagen lite.. Ett alt är om man hittar ett hotell som är supermysigt i ett område där det finns lite o göra o se, men vart skall man börja leta??? Varberg?? västkusten?? östkusten?? DK??

• LVN

En ide kan ju vara en kärleksweekend på ett hotell med spa.

• sweet saint

ja, det skulle vara super trevligt! brukar inte det vara med tre rätters inkluderat då?? hmmmm ska kolla upp det!!! har ni annars nåt förslag??

• KSB

par som spaar ihop skiljs sällan

• sweet saint

då ska vi definitivt göra det!!
  • choko

Vi var på Trosa stadshotell när vi förlovade oss, det var något mysigt paketpris, romantikpaket med mat, fika spa behandlin och övernattning. Jättehärligt och en gullig stad att flanera i också. Finns en hel del såna paket på andra ställen, googla på romantik så kanske du får några intressanta träffar...

• brud 11/11

here comes the bride:

jag kan skicka info till dig om du vill, den verkar super.. finns även en klocka som mäter svingen så han kan hitta rät teknik..
    skriv din mailadress

Svar på tråden morgongåva till honom