morgongåva till honom
finns den nån snom kan ge förslag???
ringar, armband o örhängen finnes redan, och han är ingen sectret box person.
anyone??
finns den nån snom kan ge förslag???
ringar, armband o örhängen finnes redan, och han är ingen sectret box person.
anyone??
Tack för alternativen.
Tyvärr är han inte en golfare.. , men det här med checkar kan ju vara intressant... prisklassen ja.. det viktigaste är att det passar perfekt till honom, men någon överdriven summa ska det nog inte handla om.... Men som sagt ALLA alternativ är välkomna då man även av den dyraste grejen kan göra en budgetvariant!!!! so hit it!!!!
(han spelar golf men inte den dyrare varianten.. mer i skogen på gräs vid en camping ej bangolf då vill säga.. Det tyckar han är kanonkul, jag med för den delen.. vi ska bo inärheten av den campingen i samband med bröllopet, så det kan bli kul!!! )
ja visst!!!!! Problemet som gör mig gaaalen är att han inte kan säga vad han vill ha!!! sån har han alltid varit, så det är jättesvårt att gissa sig fram! Han älskar film o musik, men har redan allt, samt intressanta korserter är redan bokade då han jobbar med sånt.. Filmer.. han har över 2000 och det som han inte har ännu hinner han köpa innan jag ens reagerat typ...hotellrum på ett finare hotell vore alternativ, men vi bor på hotell minst en gång imånaden då jag får rabatt via mitt jobb och vi älskar att hitta på saker för att bryta vardagen lite.. Ett alt är om man hittar ett hotell som är supermysigt i ett område där det finns lite o göra o se, men vart skall man börja leta??? Varberg?? västkusten?? östkusten?? DK??
ja, det skulle vara super trevligt! brukar inte det vara med tre rätters inkluderat då?? hmmmm ska kolla upp det!!! har ni annars nåt förslag??