Inlägg från: Paddy_9 |Visa alla inlägg
  • Paddy_9

Knäe skada över natten?

verkar som jag har fått en knäskada över en natt när jag sov. hur det hände är omöjligt att veta. jag vaknar nästa morgon sen när jag försöker gå upp så klickar de till på knäet och gör skitont.

jag kan gå hoppa och springa får inte ont men när jag väl sitter eller ligger ner sen ska resa mig upp asså sträcka benet så klickar de till och svider som fan.

vad tror ni det kan vara för fel? menisken av? sträckning

hur jag skulle lyckas skada knäet när jag sov har jag inte lyckats lista ut. hoppas det bara är en sträckning

mycket tacksam för alla svar!
    Mvh Kluivert

• Svar på tråden Knäe skada över natten?
  • Paddy_9

Eltroach

Nej nej inte snublat eller vridit till benet nån stans. helt sjukt. hade märkt om jag ramlat av sängen eftersom jag jag vaknar lätt till om jag hör ljud eller nåt.

kan de möjligen vara en sträckning? hoppas på de. annars blir jag tvungen till en operaton vilket skulle vara jävligt jobbigt nu inför sommaren.

kändes de samma för dig?
    eftersom din gick över så var de ingen farligt eller?

har nu lagt en knä binda runt knäet så den håller sig stabilt. så jag inte kan sträcka mig hoppas de hjälper.

Mvh Kluivert

• Paddy_9

yes tänkte inte på det.. ringe till dem nyss. hon tror det är en sträckning eftersom jag sa att jag tränade tungt på gymmet denna vecka och kände att knäna spändes lite. så troligtsvis är det bara en sträckning men jag ska ringa vårdcentralen imon så doktorn får göra vissa moves och kolla om de e nåt som e av.
    tack för hjälpen

Svar på tråden Knäe skada över natten?