Göteborg (med omnejd) 2007 tråd 2!
Såg att vår första tråd vad nedstängd... Hoppas alla hittar hit!
Såg att vår första tråd vad nedstängd... Hoppas alla hittar hit!
Vad kul helmina!! :D
Ja formats stämplar kostar väl runt 100-lappen, iaf de jag tittade på, men är det billigare på andra ställen? Har in-ex fina? Orkar nog inte åka till Floda... ;)
Mulberry är så fint, det funderar vi oxå på! Finns så mycket fint, gäller väl bara att bestämma sig egentligen ! Ska du göra prov-ex till bröllopet i helgen, eller? Du måste visa bilder när det är klart! :)
Har ni bestämt ett färgtema? Vi ska ha koboltblå/ivory/guld.
kortmakaren har jättefina stämplar kolla på in-ex eller så beställer du direkt på www.kortmakaren.se handlar du för under 500 kr så kostar frakten bara 20 kr så då blir det ju billigare än att åka dit :)
Får se om jag hinner med nåt ihelgen, är bortbjudna ikväll samt mors dag middag i morgon...
Vårt färgtema går i grönt men har inte riktigt bestämt vad vi ska ha till, det lutar åt vitt eller champagne. Ska ha prästkragar i buketten så jag köpte kortmakarens stämpel som heter 'tusensköna' för den var ganska lik en prästkrage. Får se vad det blir av det :)
Hejhej allihop!! Mitt första inlägg här på forumet! Vi gifter oss på Öckerö den 23 juni 2007!
Någon annan 2007-brud som planerar att gifta sig ute på nån av öarna?
Hej Lilla M! Välkommen till tråden! Vad mysigt att gifta sig på en av öarna!
Har ni planerat nåt än eller?
helmina
hur gick det i helgen, fick du gjort några kort? :)
stefans fästsmö
nja inget jag blev nöjd med iaf... får fortsätta vid senare tillfälle...
*lilla M*
Välkommen. Kul med en som har samma datum. Gifter oss dock i Hålta kyrka
Presenterar mig jag med.
Mia heter jag och står brud 8 juli i S:ta Birgittas Kapell.
Jag kommer nog mer eller mindre bo här inne de närmsta veckorna, för vi har inte ordnat alls mycket än så länge...
Välkommen Lindblom :D
Lindblom
Välkommen! Åkte förbi Birgittas kapell häromdan, det var verkligen vackert! :)