Inlägg från: Brud-07 |Visa alla inlägg
  • Brud-07

Januari 2007 ny tråd!!

Ja, men då har jag änligen lite brudar att prata med...kännst som att det inte funnits så många Jaunari brudär här...men visst finns ni Vi kommer att gifta oss den 27 jan -07 och det enda jag bokat är kyrka...sedan hade jag tänkt ha Blått som tema tillsammans med kanske silver.... vad tror ni bir det ett för "kallt" intryck eller ???

• Brud-07

Torps kyrka....jo, blir nog bra med blå/mörk blå. Hade först tänkt blå tillsammans med rött men de blir nog ganska hårda färger...så därför blir det nog silver istället...och som du skriver blir det nog ganska "varmt" och mysigt med mkt ljus...vilken kyrka ska ni gifta er i?

• Brud-07

Har nog inte förstått hur mkt pengar det kommer att gå åt...vi har tänkt 30.000 och ca 40 gäster men vi får se, har inte börjat innhandla ngt än...känns som att det börjar bli dags. Hur har ni gjort med maten? funderar på en förätt sedan bufé och tårtan som etferrätt... för att slippa ha ngn speciell serverings personal. kommer nog att ha 2st som plockar undan och en som håller maten varm.... har jag tänkt tokigt tror ni?

• Brud-07

Ja då har man innhandlat lite av spriten då...va på en Viking Line resa till Åbo i helgen....Känns skönt

• Brud-07

Börjar min semester v25 typ snart då kommer nog att sätta igång med lite pyssel då, inbjudnings kort och sånt.... ska bli kul

• Brud-07

VI ska bara ta de lugnt och skönt...man vill ju som sagt försöka spara lite... Vi skulle vilja åka till Thailand på bröllopsresa....men allt kan ju hända
    Hoppas ni andra för en riktigt skön skommar...

• Brud-07

Jag tror man måste ha 2 psalmer, men är inte säker, men sedan har jag inte så stor koll på VAD man skulle kunna ha, Ave Maria, verkar poppulär.

Jag vill också ringa och att kolla kyrkaär OK! Satte en posit när jag ringde (kul)...funderar på att ringa i Aug... kyrkan vi ska gifta oss i är inte så super attraktiv och så är det ju på vintern....jaja lär nog ordna sig. Först på listan är som sagt inbjudningarna

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!