Januari 2007 ny tråd!!
Hej!
Jag var med i tråden för längesedan, har tagit en paus från BT. Men nu är jag tillbaka!
Kort summering:
*Vi gifter oss 27:e januari i Ulriksdals slottskapell (har äntligen fått boka!) och har festen på Ljunglöfska slottet i Bromma.
*Jag och mina tärnor (2 st) tittade på klänning för någon vecka sedan och jag tror jag har bestämt mig nu, det blir nog en Nixa 467. Passar bra till ett gnistrande snötäcke (tror på snö ). Jag hittade även en jacka att ha över under vigseln, passade på att boka för hyra direkt (så ingen annan "snor" den).
*Igår började jag maila fotografer, har redan fått en del svar, men jag tror jag vill träffa några innan vi bestämmer oss.
*Började leta veteranbil också. Det är ju inte alla som kör på vintern, så man får nog ta det vi hittar. Fick i alla fall svar på en vit RR som hade vinterdäck, kanske ska boka...
*Gästlistan börjar se klar ut, tänkte skicka inbjudningarna i sept/okt. När skickar ni era?
*Bröllopsresan är i princip bokad, vi ska till resebyrån i morgon. Det blir en safari i Kenya följt av lata dagar på Zanzibar (jag längtar ).
*Frisör och smink är bokat.
Nu känns det äntligen som om vi är på gång. Jag tror det var när jag stod där i en vit klänning i provrummet som jag insåg att detta är på allvar! Första veckan på semestern ska jag och m2b ägna åt bröllopsplanering. Vi ska titta på papper till inbjudningar och andra trycksaker, börja spåna på en hemsida, boka präst och kanske lite andra småsaker...
Hur går det för er andra, hur långt har ni kommit? Har jag missat något som jag borde ha gjort redan nu?
Kram
Helly