Inlägg från: Fixit |Visa alla inlägg
  • Fixit

Januari 2007 ny tråd!!

Hmm jag får nog återkomma mer på den punkten. Men vi har i alla fall tänkt oss mycket vitt och dekorationer i silver samt detaljer i frostat glas. Sedan så ska vi se om vi hittar någon form av spray som gör att det ser frostat ut tex om man sprayar på ett löv. Vi kommer också ha mycket levande ljus. Vi funderar också på att leta efter någon form av konstgjorda snöflingor. Men det mesta är fortfarande i planeringsstadiet hos oss, vi har ännu inte börjat leta efter de rätta sakerna.

• Fixit

Grattis Wunja vad kul att du har bestämt dig för en klänning Vart beställde du den ifrån? och har du någon bild? Själv har jag inte vågat börja testa ännu, det känns lite nervöst. Ska väl ta mig i kragen snart och traska iväg till någon butik.

• Fixit

Hittade en bild på den Dorian jätte fin
    Fastande inne på Maggie Sotteros hemsida, har på 10 minuter lyckats förälska mig i flera klänningar där inne. hihi det här kommer ju inte bli lätt det är ju en djungel med klänningar där ute.

• Fixit

Hittade mina drömskor idag på Asngela C i PK huset men självklart så fanns de inte i min storlek och de skulle heller inte få in några fler och tråkigt nog så är den butiken det enda stället som säljer det märket Men men letandet går vidare.

• Fixit

Hej på er,

K-76 vi är också från Stockholm men kommer gifta oss i Åre så för våra vänner blir det lite resande. Vi kommer skicka våra inbjudningar i mitten av oktober och ha OSA datum i slutet på November. Ganska kort OSA datum kanske men vi vill hinna med så mycket som möjligt innan jul och nyår så att vi kan ta det lugnt och mysa under helgerna.

L+J min blivande man kommer också att ha en vigselring utöver förlovningsringen och i den kommer han eventuellt ha en svart diamant. Det är kanske inte helt vanligt att killen också har två ringar men eftersom våra ringar matchar så känns det jätte kul.

Jag ska förresten börja prova klänningar i början av nästa vecka vilket känns ganska så nervöst då jag inte har den blekaste om vad jag vill ha.

Bokade frisör och Cape hyra igår och de beställda Moon Bootsen har kommit. Ett litet steg fram planeringsmässigt varje vecka. det är verkligen kul att planera bröllop

• Fixit

www.moonboots.info/

Från den här sidan beställde jag våra Moon-Boot som kom ca 1 vecka efter det att jag beställde. Capen kommer jag att hyra från Atelje Grönlund i Östersund. Ringde dit och bokade upp den och ska sedan dit och testa den om ett par veckor.
    Jag la även ut en annons här på BT med en förfrågan om någon ville sälja en Cape men jag har inte fått så jätte många förslag och de jag har fått är lite väl dyra måste jag säga.

• Fixit

Våran goda vän tillika solist kommer (som det ser ut just nu) sjunga Ave Maria och Aerosmits I Dont Want To Miss A Thing.

• Fixit

Jag har storlek 37 normalt och valde 35-38 och de va lite stora men helt ok. Supersköna
    Då ska vi ju ha samma Cape va rädd om den och vårda den ömt Hur lång är du förresten?

• Fixit

Skidbrud det va ju ingen dum idé vi kanske ska ta och kolla upp det Själv är jag 1.74 lång.

Men du menar du kappan som är på bilden som Wunja har lagt in så är det inte samma Cape. Jag ska ha en Cape som har luva med lurv runt.

• Fixit

skidbrud- Capen skulle kosta ca 1000 kr att hyra, vet inte om det är dyrt eller billigt men ganska ok tror jag.

Vi åker upp till Åre den 2/6 och är där till den 5/6. Vi ska fara runt och titta på ca 6 olika ställen för att förhoppningsvis hitta det som vi vill ha. Ska även till kyrkan och frisören och kika lite. Det ska bli super skoj Vi får höras om det blir någon tid över för en eventuell fika.

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!