Inlägg från: Skidbrud (gift) |Visa alla inlägg
  • Skidbrud (gift)

Januari 2007 ny tråd!!

Tycker också att det är fint med brunt. Tänkte först ha rött-vinrött men det tyckte jag blev förmycket 80-tal, så det fick bli brunt!
    Guldranden kommer vi att klistra dit. Jag vet inte vad typen av papper kallas men man ser fibrerna i pappret bra och det är ett "glest" papper. Är jag helt omöjlig på att förklara? Det finns ett speciellt papper som blir jättefint att klistra på så. Du kanske vet vad jag menar.

• Skidbrud (gift)

K-76: Ja det kanske heter så. Får visa när jag köpt pappret! Ska nog in till stan i helgen och handla lite!

M.E.: Ja, jag hoppas att det blir fint. Tycker inte heller att det var så dyrt, är beredd att betala lite mer för att få dom färdig vikta!

Hur hade ni tänkt att ha håret?

• Skidbrud (gift)

Nu har jag kollat upp vad det är för papper jag menar, och det är dekorväv. Ni kan gå in på panduros hemsida och titta!

• Skidbrud (gift)

Välkommen Brud-07! Visst finns vi här!

Vi ska gifta oss i Åre G:la kyrka 20/1-07.

L+J: Är inte speciellt pysslig men har en syster som älskar att pyssla så hon hjälper mig med det mesta! Har också varit inne i några pysselbutiker och man får faktiskt massa inspiration då! Var inne på Panduro och tittade i helgen och bestämde oss för vad vi skulle ha. Så nu i helgen när vi är i Stockholm så blir det lite pappersshopping!

Ang. frisyr så ska jag ha halvuppsatt! Har tittat ut lite olika alternativ så vi får se vart det slutar!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Javisst var det min syster han pratade med! Hon berättade idag att hon pratat med någon som skulle gifta sig helgen efter oss och tänkte att det måste varit er hon pratat med!

Naglarna kan du nog göra nere på Holiday. Ska kolla upp det, även för min räkning!

Va bra att ni hade det bra här uppe och att ni hittade ett ställe ni gillade!

Ja, dom bygger som tusan här. Inte så kul just nu för det ser för j-igt ut! Men det kommer inte att se ut så här när vi gifter oss!!!

Ang. solist så kommer vi antingen att ha någon vän till oss som är duktig på att sjunga eller så vet vi några andra som vi känner lite som även dom är duktiga. Annars så känner jag inte till några som kan!

Nu måste jag springa till TV, dags för fotboll!!!

• Skidbrud (gift)

Hej alla!

Hur mår ni i värmen! Här uppe är det helt sjukt varmt! Men man ska inte klaga när sommaren äntligen är här! Nu är det inte långt kvar till semestern! 1 1/2 vecka kvar bara! Ska bli så skönt!

Hur går det med era planeringar? Vi ska köpa in alla saker till inbjudningarna nu på semestern och sen är det bara att börja pyssla!

Väntar spänt på min klänning. Tror nog att den kommer snart! Längtar...!

• Skidbrud (gift)

Hej!

Vart é ni alla?!

Är det någon som ska hitta på något roligt i sommar? För oss blir det en Sverige semester för att spara till bröllopsresan!
    Har ni tänkt något på den? Vi vill ha sol och bad och helst lite lyx!

Ha det bra!

• Skidbrud (gift)

Hej!

För oss blir det förhoppningsvis en weekend någonstans. Vill iväg och ha lite semester!

Ang. bröllopsresan så vet vi inte riktigt vart vi vill åka. Västindien är ju aldrig fel och vårt drömresmål har alltid varit Maui. Men vi får se vad det blir. Känner att bara det blir sol och bad så är jag nöjd!

K-76: Jag kommer att ha en liten cape i fuskpäls på mig i kyrkan. Sen kommer jag ha en varmare jacka eller något när jag kommer ut!

L+J: Har ni beställt dom via vistaprint? Har nämligen sådan jag också. Dom blev jättefina. Laddade upp en bild på mig och min sambo så de blev personliga och superbra!

• Skidbrud (gift)

K-76: Har min cape hemma hos mina föräldrar men ska dit om ca 1 vecka så jag kan ta kort på den så du kan få se! Den är i fuskpäls och kort, och superfin!

• Skidbrud (gift)

L+J: Jag är också jättenöjd med våra magneter! Vi tänkte nog skicka ut dom ganska så snart. Vill ju att våra gäster ska få dom ett tag innan inbjudan. Hur många beställde ni? Vi beställde 25st, men vi vill ha en själva. Vi är inte heller helt klara med gästlistan så vi kommer i första hand skicka ut till dom som är självklara gäster. Sen får vi se hur vi gör med resterande.

Ang. jacka eller liknande så vet jag inte riktigt vad jag ska ha. Hade tänkt att hyra en Aspera kappa men den kostar 2200:- och det tycker jag är dyrt för något som inte så många kommer att se. Så jag har inte riktigt bestämmt mig ännu. Vet inte heller hur vi tar oss från kyrkan till festlokalen.

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!