lyckligaste bruden: Jo, vi har gjort dem själva. Mest är det nog jag som limmat, men visst har även min m2b gjort en del. Han var borta förra helgen, så då fick jag det mesta gjort samtidigt som jag tittade på hockey :) Har inga foton dock, borde nog plåta lite. De är i varje fall av handgjort naturvitt papper, en vikt A5:a, men inte vikt riktigt på mitten, utan vecket är ca 2 cm längre mot vänstra kanten. I högra kanten har vi sedan en bård med rosa hjärtan. Sen limmade vi dit silver-vita band i kanterna. Texten inuti kortet och hjärtana printade vi på färglaser. Utanpå klistrade vi köpisklistermärken där det står "Inbjudan". Rätt så enkla kort, men vi är jättenöjda, var en lång process innan vi var överens :)
Vi har inga barn. Vi bor inte ens ihop före vi gifter oss och barn kommer nog först senare.
netateta:
Hittills har nog jag gjort det mesta av sånt som ska göras: boka kyrka, festlokal, fotograf och frissa. Men det beror till viss del på att jag har fast telefon och det har inte han. Men sen i all annan planering är han nog med: maten, gästerna, programmet o.s.v. Inbjudningskorten gjorde nog jag mera på, en också han. Med gästlistan har det varit rätt jobbigt, dels p.g.a. att hans mamma är lite väl omtänksam.... Men nu är den klar! Nu kan vi inte ändra oss mera, korten är delvis utdelade.