Ja, filéerna, ja... heter UnBra. Det är en bh som inte är en bh, alltså "filéer" av någon sorts gummi eller silikon, som är självhäftande (de är alltså extremt klibbiga på insidan) och som fästs direkt på brösten. Sedan kan man fästa ihop dem mellan brösten, så de lyfter lite... oerhört svårt att förklara, men när man känner på dem så känns de exakt som råa kycklingfiléer. :D Finns på bild bl.a. här: mega-shop.se/butik/product_info.php
netateta: jag har köpt ca. 8 meter tyg (fick ett infall i tygaffären, och glömde heeelt bort att Lat-Lena existerar) som ska bli smala löpare, som går tvärs över borden. (alltså inte en enda lång löpare i mitten) Som vanligt är jag inte så bra på förklaringar, men man måste ju försöka! :D Säg till om ni inte förstår, så ska jag försöka förklara bättre.
Nu ikväll när sambon kom hem från jobbet så visade jag allt jag handlat, och fick för mig att jag bara måste se hur allt ser ut tillsammans...sagt och gjort, på med underkjol, klänning, tiara, smycken, skor och TADAA! :D Synd bara att håret var rufsigt och jag inte fräschat upp sminket sedan i morse. :)
Men hörni, vad ska ni göra med era brudbuketter efter bröllopet??